dinsdag 14 januari 2014

Boeken

Boeken in de Paste Wax grey gezet.






--VOOR--








--NA--

18 opmerkingen:

  1. Ah hoe tof zeg ... ik ben ook helemaal weg van de paste wax echt een super produkt met een heel mooi resultaat !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga het ook bestellen! Mooi gedaan zeg!
    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja , en ik ook..... leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi...hoe verzin je het....nou...daar had ik nog niet aan gedacht.
    Super gaaf idee Anita.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi zo die vergrijsde look! Goed idee van jou, Anita!
    groetjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee die Paste Wax , een hele mooie uitstraling op deze manier!!!
    Dank je wel voor je idee.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Ik ga er toch ook maar eens naar op zoek naar die wax!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, het is gelukt met de volgers! Ik volg je nu ook!!

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk zo die boeken in de wax en wat een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor.....ik ben vanmorgen met de past wax bezig geweest......
    Fijne dag!

    groetjes,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die paste wax is weer helemaal in zoals ik zie: en het wordt idd heel mooi! Misschien ga ik ook een keer voor de bijl! Haha: mijn vader had een hele serie van die boeken maar we hebben ze na zijn overlijden allemaal weggedaan! Als ik toen had geweten wat ik nu weet......ja dan was ik vast rijk geworden!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Verdikke, verdikke, verdikke.. :-) ik heb onlangs een hele stapel van die boeken weggegooid! Stonden mij zo onder de voeten, maar wat een schitterend idee om ze zo aan te pakken! Volgende keer toch eerst even nadenken voor k weer wat wegzwier ;-)
    Hahaha en tijdens het schrijven lees ik Trijnie haar reactie.. verdorie hadden we maar allemaal zo'n inspiratie als jij, was alvast veel beter voor het milieu ;-)

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai hai leuk dat je bij mij langs kwam wapperen
    Jij bent crea zeg wat een idee. Ik ga je natuurlijk ook volgen want jou
    Smaak valt zeker ook bij mij in de smaak
    Fijne avond yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga nu toch ook maar de paste wax bestellen, wat leuk gedaan zeg:-)
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een. Briljant idee. Zo leuk geworden. Ik moet er ook eens mee aan de gang.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. kijk DAT heb ik nu nog nooit gedaan, leuk idee!
    k ga je volgen hoor

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh zo heb ik ook nog wel wat boeken liggen die wachten op een mooi plaatsje in ons interieur (nu te donker en te hard van kleur). Superleuk idee! Nu ik met mn houten schalen de paste wax heb ontdekt, wil ik natuurlijk nog wel meer onder handen nemen! :)

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen