vrijdag 10 januari 2014

Hal





De oude kast in onze hal heb ik ooit ook bij de kringloop gekocht. De kast had een lelijke lichte houtkleur toen heb ik hem gepatineerd met Patineerwas in de kleur donker eiken. Nu heb ik de kast voorzien van een laagje Paste Wax grey, voor het bruine effect weg te krijgen.












Het glas van het kastdeurtje was kapot toen ik de kast kocht. Ik heb het glas vervangen door er kippengaas voor te spannen. Dan maar een keertje vaker stoffen, ik verwissel toch vaker de snuisterijen die in de kast staan.

2 opmerkingen:

  1. Mooie kast, jij gebruikt ook Paste Wax, ik ben er helemaal weg van, alles wordt er zoveel mooier van.
    Fijn Weekend, je hebt al meer volgers, ik heb je genoemd in mijn nieuwe post.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge,
    ik moet je eerst bedanken dat jij mij hebt geïntroduceerd in blogland. Ik krijg veel leuke reactie's, dank zij jouw. Dat geeft mij echt heel veel motivatie.
    Als ik eerlijk moet zijn heb ik de Paste Wax op jouw blog ontdekt en ben hierdoor niet meer te stoppen, steeds op zoek naar iets wat ik in de Paste Wax kan zetten.
    Super spul!
    Trouwens ik zie al dat je kast heel mooi wordt.Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen