dinsdag 7 januari 2014

Kruiken

Ik heb een aantal kruiken onderhanden genomen. Ze waren eerst bruin gepatineerd en heb ze nu met Paste Wax (kleur:carbon) van Painting the Past bewerkt. Even laten drogen en toen bakmeel erover gestrooid. Daarna heb ik met mijn handen de kruiken voorzichtig hiermee ingewreven.
De cloche die op mijn blog staat, heb ik ook zo bewerkt, deze was ook eerst bruin.
Op de achtergrond zie je de kleur van de woonkamer die nu op de muren zit. (Wainscott van Farrow and Ball). De woonkamer wordt binnenkort voorzien van een nieuwe kleur en de kasten wil ik dan ook graag een andere kleur verven.
Welke kleuren...? Ik heb het totaalplaatje nog niet helemaal in mijn hoofd. Wordt vervolgt.....


3 opmerkingen:

  1. Welkom in Blogland! Leuk dat je ook een blog begonnen bent. Het ziet er leuk uit! Alleen zie nog niet waar ik je kan volgen. Wel via e-mail, maar je kan ook via blogs volgen.

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom in blogland.
    Wat zijn je vazen mooi geworden.
    Heel mooi gedaan.

    fijn weekend.

    gr, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog heb je...leuke ideeën.
    Vraagje is de kruik dan nog nat...als je de bakmeel erop wrijft.

    BeantwoordenVerwijderen