zondag 5 januari 2014

Welkom

Beste bezoekers, welkom op mijn blog "De Meidenmuts".
Na jaren met mijn passie bezig te zijn wil ik toch een gokje wagen met het opstarten van mijn blog. Het zal nog wel even duren voordat ik het onder de knie heb.
Misschien doen jullie inspiratie op bij mij, dat doe ik ook graag bij de andere mooie woonblogs die ik regelmatig bezoek.
Ik wil jullie ook graag laten zien dat mooi wonen niet duur hoeft te zijn!

Als jullie kijken, wens ik jullie veel lees en kijkplezier.

Lieve groetjes, Anita

42 opmerkingen:

  1. Wauw...jij hebt ook een mooie blog.
    Vind je het goed dat ik je introduceer in mijn volgende post.
    Ik denk dat jou stijl veel mensen aan spreekt.
    Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik ga je gelijk volgen.
    Super mooi allemaal.

    Fijne Dag,
    Inge, my choice
    Laat even weten of ik je blog mag noemen in een volgende post.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Inge,
      Leuk dat je zo enthousiast bent over mijn blog. Ik zou het heel leuk vinden als je mijn blog zou noemen!

      Heel fijne dag gewenst en wie weet tot een volgende keer.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Leuk dat ik je blog mag noemen Anita.
      Van het Weekend ga ik weer een nieuwe post maken, met een linkje naar jou blog.
      Fijne Avond,
      Inge

      Verwijderen
    3. Super, alvast bedankt!

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Hallo,

    ik zie nu net je blog,en wat ik zie is veelbelovend,ik ga je volgen
    veel succes.

    groetjes,
    Ada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Ik sluit me helemaal aan bij Inge,inderdaad een hartstikke leuk blog.
    Ik ga je volgen.
    Groetjes,
    Ada.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ada,
      Dank je wel! Leuk dat je me wilt volgen.

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Hallo Anita,
    Via Inge van My Choice kom ik op je leuke blog! Je hebt er een volger bij hoor! Ziet er goed uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nicole,
      bedankt voor je reactie, leuk dat je me wilt gaan volgen! Jij hebt ook een leuk blog die ik ook wel wil gaan volgen hoor!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  5. Via Inge kom ik op je blog, ik ga je volgen hoor. Welkom in blogland, ik wens je heel veel plezier. Zelf blog ik inmiddels meer dan vier jaar, maar het is en blijft ontzettend leuk om te doen.

    Veel succes! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Ingrid! Ik ga jouw ook volgen!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  6. Hoi Anita, via het blog van Inge, my choice, ben ik op jouw blog gekomen. Ik vind deze stijl van wonen erg mooi en ben meteen volger geworden. Zelf heb ik een knutselblog maar volg diverse woonblogs omdat ik ook graag creatief ben in en om mijn huisje. Je bewerkte kruiken en mosbollen vind ik super, veel succes met je blog, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Miranda, leuk dat je me gaat volgen.Ik ben ook wel benieuwd wat jij allemaal maakt en wil je ook graag volgen!
      groetjes Anita

      Verwijderen
  7. Ik zag een link bij Inge , en wat een leuke blog , ziet er veelbelovend uit hoor , ik ga je zeker volgen en kijk al uit naar je volgende post !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie. Jouw blog ziet er ook heel goed uit! Ik heb al vaker bij jouw gekeken als stille volger. Tijd om je nu echt te gaan volgen!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Je blog ziet er sfeervol en belovend uit. Ik ga je volgen! Neem gerust ook een kijkje op mijn blog.

    Fijn weekend en groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Reineke, bedankt voor je reactie! Ik heb zojuist gekeken naar jouw blog en wil je ook graag gaan volgen, want het ziet er ook erg mooi uit!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. ik ga je volgen hoor!

    fijne dag,

    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik kom via Inge bij je terecht.. Welkom in blogland! Wat een leuke foto's alvast.. ik kijk uit naar meer, je hebt er nog een volger bij ;-)
    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita, eerst wil ik je welkom heten in blogland..
    Kom via Inge hier, en ik ga je graag volgen, want ik denk dat er nog veel leuke plaatjes voorbij komen.

    Groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Lia voor je reactie!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Nou het is bijna een file hier om binnen te komen, maar ik kom dus ook via Inge even gezellig op je blog binnen gewandeld en ga je volgen. Geweldig sfeertje in je huis, daar hou ik van. Groetjes en fijn weekend, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Colin, de reactie's stromen binnen, dit had ik echt niet verwacht, echt heel leuk!
      Bedankt voor je reactie,
      Anita

      Verwijderen
  13. Hoi Anita,

    Mooie foto's! ik kan je blog wel op de computer maar niet op mijn tablet volgen.
    Komt waarschijnlijk door je achtergrond ( of mijn tablet, dat kan ook natuurlijk..)
    Geen idee of er meer mensen hier hinder van hebben, maar zou jammer zijn want ik kijk graag mee bij je binnen!
    Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Hanneke,
      wat raar dat je mijn blog niet kunt vinden. Wij hebben het even getest bij mijn zoon en hij krijgt mijn blog er gewoon op.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  14. Welkom in blogland......ik kom ook via Inge.....leuk hoor je blog je huis......alleen wel vreemd dat er bovenaan dit bericht 20 Januari staat maak je je posten voor de toekomst ????...hahahahah....fijn weekend liefs van mij..x ! Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je reactie! Ja, je hebt gelijk het ziet ook raar uit, maar ik weet even niet hoe ik deze post als eerste kan laten staan. Dit moet ik nog even uitzoeken. ik moet nog veel leren!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Anita, welkom in Blogland!!
    Altijd fijn als een andere blogger jouw blog onder de aandacht brengt, zo kom je aan volgers en dat maakt bloggen juist zo leuk.
    Je hoeft niet te antwoorden hoor, daar krijgen wij geen melding van, als je een andere blogger wilt bereiken, kun je dat beter op de desbetreffende blog doen.
    Even een tipje, ik wist dat ook niet in het begin hoor!
    Veel blogplezier en een fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita, je blog ziet er veel belovend uit, via Inge van MyChoice bij jou terecht gekomen, ze heeft ook mij in blogland geïntroduceerd en das wel leuk om volgers te krijgen, heb me alvast aangemeld om je te volgen, ik denk of ben zeker dat we uit
    jouw blog weer de nodige inspiratie gaan opdoen…. je heb héél mooi spullen en het ziet er allemaal supergezellig uit !!
    Fijn weekend
    Lieve groeten
    Kathy
    Housebythewaterhole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita...welkom in blogland :-)
    Kom ook via Inge jouw kant uitgelopen en wat ik zie dat ziet er al veelbelovend uit hoor....leuk!
    Heel veel blogplezier....ik meld mij bij je aan dan kan ik je vanaf nu gaan volgen :-)
    Fijn weekend!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anita leuk dat je bent gaan bloggen want je hebt een heerlijk sfeertje in je huis, dus ik ga je zeker volgen. Het is zo leuk om te doen ben zelf in juni begonnen en geniet er enorm van.
    Groetjes Linda
    ( stoer en robuust wonen)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook via Inge kom ik op je blog. Heb al gezellig even bij je gelezen. Hoop je ook een keer bij mij tegen te komen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk kom ik ook via Inge binnen, zo leuk om weer een nieuw blog te mogen volgen.
    Mooie stijl heb je, leuke ideetjes die je met ons wilt delen, lekker al die inspiratie.
    Ik ga je natuurlijk volgen, je bent welkom op mijn blog.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt er inmiddels weer een volger bij, Anita. Jouw stijl spreekt me zeker aan, dus vandaar! Succes met het bloggen en ik ben benieuwd naar je volgende posten!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita, wat een leuk blog heb je! Via Inge kom ik bij je binnen..ik ben ook pas begonnen en het is altijd leuk een berichtje! Ik ga je volgen hoor..mooi stijl heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita ik probeer me bij je aan te melden maar op de een of andere gekke manier lukt het niet . Morgen doe ik weer een poging hoor.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kom ook via via op jou blog, het ziet er mooi en gezellig uit. Ik ga je ook volgen. Succes met het bloggen,ikben ook nog niet zo lang geleden begonnen.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er mooi uit je blog, ik ga je volgen! :)
    groetjes,Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk weer een nieuwe blog. Heb je via via gevonden en ik ga je volgen hoor. Het ziet er gezellig uit hoor!
    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haai naamgenoot! Ik kwam 'meidenmutsen' ergens anders tegen en werd nieuwsgierig. Nu ben ik helemaal bijgelezen, leuke blog heb je. Ik ben heel benieuwd naar meer foto's, dus ik ga je lekker volgen. Je bent welkom om ook eens bij mij te komen kijken. Gezellig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen