zondag 12 januari 2014

Woonkamer

De muren in de woonkamer hebben een andere kleur gekregen. Putty combineerd met pepper ( Painting the Past). De muren moeten we helaas nog een keertje overschilderen.
Ik heb op de schouw in de woonkamer alvast een sfeertje gemaakt. Ik kon natuurlijk niet wachten en wilde toch al van het nieuwe sfeertje proeven. Je wilt tenslotte niet in een kale ongezellige woonkamer zitten.
Het beeld (natuurlijk...kringloop) heb ik op de schouw gezet waar voorheen de grijze kruiken stonden.
Jullie kunnen zien dat de muur niet meer de kleur Wainscott ( Farrow and Ball) heeft maar Putty.
De schouw en de spiegel krijgen ook nog een andere kleur.


18 opmerkingen:

  1. De kleur Putty wilde ik eerst ook in onze slaapkamer, een hele mooie kleur. Met een tweede laag zit het er uiteindelijk wel mooier op. In de woonkamer hadden we dat niet gedaan, maar later ontdekte ik nog best veel witte 'gaatjes' in de grijze laag. Gelukkig was bijwerken met een klein penseel geen probleem, ik denk dat dat ook kwam doordat de muur niet glad was. Succes met het vervolg, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie combinatie Anita.
    Ik heb hier ook een bus pepper staan, ik vind het een mooie kleur, ben benieuwd hoe de kleur bij jouw uitvalt.
    Ik breng altijd twee lagen muurverf aan, soms drie.
    Je hebt weer een mooi sfeerplaatje geplaatst.

    Groetjes,
    inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita De kleur Putty ken ik niet maar het is een hele mooie kleur. Mooi sfeerplaatje zo. Gelukkig heb ik me eindelijk kunnen aanmelden bij je. Maar volgens mij zie ik dat ik er volgens mij nog een keer in sta. Dat komt vast door mijn enthousiasme hi hi.
    Nog een fijne avond. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleur Anita en stijlvol gedecoreerd ;-)
    Fijne avond!

    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie warme kleur is het zeg, je krijgt daardoor een heel andere sfeer in je kamer, leuk is dat altijd.
    Mooi je beeld op de schouw, lekker stoer zo.

    Fijne week en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap vind ik dat, van die bloggers die "even" een muurtje doen. Hier moeten er 2 muren opnieuw (ook witte puntjes omdat het over stucwerk is) maar dat is dus niet een tussendoor-klusje. Het is wel weer een mooi sfeertje zo op je foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    mooie buste!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker hè een zondagmiddag klussen met dit prachtige resultaat?!
    Mooi gedaan!

    Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur, ben benieuwd naar de rest. Mooi beeld heb je gescoord bij de Kringloop. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja we willen er wel gezellig bij zitten.
    Jammer dat je het nog een keer over moet doen.
    Mooie kleur/

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto, bedankt nog dat je volgster geworden bent, erg leuk en van harte welkom op mijn blog!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooi beeld gevonden bij de kringloop.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb kortgeleden ook mijn kamer geschilderd met PtP, na 5 keer zat onze muur er goed genoeg onder. (pfff). Maar ik ben nu heel erg blij met het eindresultaat.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur is dat, ik ben benieuwd naar hoe het eruit ziet als het klaar is :-).

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er prachtig uit, ben heel benieuwd naar de rest...
    Ik wens je een mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleur! Dat je zo'n prachtig beeld bij de kringloop hebt gevonden, gaaf!
    Fijne dag Anita,
    liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, Anita! Je schouw ziet er al super sfeervol uit.....mooi beeld!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah deze post heb ik precies nog niet gelezen ! Prachtige foto en dat beeldje héél mooi !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen