dinsdag 18 februari 2014

Buste en Console

Het kost mij momenteel veel moeite om een post te plaatsen en een reactie bij jullie achter te laten. 
Ik heb orthomanuele therapie en Fysio. Hierdoor voel ik mij af en toe vreselijk beroerd. 
Ik vind het ontzettend frustrerend dat ik die dingen even op een laag pitje moet zetten, maar ik moet nu even aan mij zelf denken en moet hier even doorheen. Ik probeer wel ondertussen jullie inspirerende blogs te lezen.
Posten met grote veranderingen waarbij ik met meubels moet sjouwen zit er voorlopig niet in. Er staat nog een kast op mij te wachten om geverfd te worden. Hier moet ik dan maar op mijn manlief wachten wanneer hij misschien tijd en zin heeft om voor mij deze kast te verven.

Maar een klein projectje, eigenlijk niets bijzonders hoor, ja weer met de Paste Wax, dat lukt me op het moment wel.....
Dus mijn moeder had deze buste van een dame met lange haren en een console met een engeltje liggen, waar ze niets mee deed. Geef mij het maar eens mee naar huis zei ik........
Dit is het resultaat.      

Oeps..... bijna een voor en na foto vergeten te maken.




Het consooltje was goud en heb er lichtjes de Paste Wax carbon overheen gezet. Het ligt op een tinnen bord onder een glazen stolp.
De ruwe krans heb ik gemaakt van takken van de HOP klimplant die ik ooit in de tuin heb gepland voor de decoratieve Hopbellen.



Ik zie dat er weer nieuwe volgers zijn bijgekomen. Bedankt hiervoor! En bedankt voor jullie reactie's bij mijn vorige post. Dat geeft mij altijd ontzettend veel energie. Ook nu de energie om te herstellen.

Veel liefs Anita

38 opmerkingen:

  1. Oh wat een pech voor je! Ik hoop dat het door de therapie snel beter met je gaat!
    dat is balen als je zo graag iets doet en dat kan even niet. Nu maar hopen dat je je man zover krijgt hè.
    Wat zijn die spulletjes van je moeder mooi geworden zeg, een leuk voorbeeld weer voor de zoektocht in de kringloop, haha. Anders zou ik er zo voorbij lopen!
    Even een vraagje: jij hebt al je berichten op Google + staan, ik heb ook Google + maar krijg die berichten er niet op. Kun je me zeggen hoe je dat gedaan hebt?
    B.V.D!!

    Groet en beterschap.
    Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je even in de lappenmand zit Anita...ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
    Wat is Paste Wax toch een fijn spulletje...mooi zijn de spullen van je moeder geworden.
    Fijne Avond nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, ik hoop dat je snel weer beter bent, maar soms kan alleen rusten en je lichaam tijd geven helpen... gewoon goed naar jezelf luisteren...
    héél erg mooi is die buste en de engel geworden, ze zien er ineens héél erg anders uit!
    Ik wens je hééééél veel beterschap toe!
    groetjes,Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend als je niet kunt zoals je wilt. Maar het lichaam geeft aan waar je grenzen zijn, dus verstandig van je om daar naar te luisteren.
    Je 'kleine' projectjes zijn wel heel mooi geworden! Die buste is prachtig!
    Beterschap!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte.
    Grote projecten gaan da nu niet.
    Maar hier heb je weer iets mooi van gemaakt.
    Geweldig.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, eerst en vooral veel sterkte, dat je er gauw weer bovenop mag zijn…ik wou graag even weten, de "voor" foto staat de buste half bewerkt…is dit al met paste wax
    …ik heb 2 potten staan en kan er niet mee weg…raar hé en ik zie zoveel mooie dingen passeren op het blog die met paste-wax zijn behandeld…dus als ik goed begrijp heb je de buste er gewoon mee ingewreven?? en dan ??
    Het is hééél prachtig geworden hoor !!!
    fijne avond nog …
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oei ,veel sterkte !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend dat het momenteel niet zo lekker met je gaat, ik hoop dat je spoedig herstelt. Gelukkig dat je nog wel met de wax aan de slag bent gegaan, ik vind het resultaat heel mooi geworden. Weer een paar aanwinsten erbij.

    Ik wens je van harte beterschap! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Anita, ik ben zelf niet zo van beeldjes, maar ik las wel dat je een hop plant hebt in de tuin en daar ben ik wel heel dol op!!! Ik heb vorig jaar een zak hop gekocht voor zoveel geld dat ik er denk ik toch ook maar eens achter aan ga. Rot dat je je vervelend voelt..niet leuk. Sterkte.
    Lieve groet
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat vervelend inderdaad. En jammer dat je dan niet lekker kan doen waar je zin in hebt. Hoop voor je dat je snel opknapt en weer lekker creatief aan de slag kan. Je beeldjes hebben met dat beetje paste wax toch wel een hele verandering ondergaan zo, goed gelukt!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, wat naar voor je!!
    Fijn dat je toch nog iets moois hebt weten te creëren, hopelijk gééft dat energie, in plaats van dat het energie kost..

    Sterkte en een spoedig herstel!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar rustig aan doen, je voelt zelf het beste wat je wel en niet kunt. Wat je deze keer wel gedaan hebt vind ik zeer geslaagd. Die kast komt van nog wel...

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vervelend als je niet kunt doen wat je wilt, helaas weet ik er alles van.
    Maar je beeldjes zijn erg leuk geworden.

    Fijne avond
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lastig dat het niet zo gaat als je graag zou willen. Luister maar naar je lichaam, de rest komt wel weer. Geniet van de dingen die je leuk vindt om te doen vooral nu. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Lieve groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel naar dat je niet goed in je vel zit, ik hoop dat het snel wat beter gaat.
    De beeldjes zijn mooi geworden.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vervelend dat je even gas terug moet nemen, maar je kan maar beter naar je lichaam luisteren. En kleine projectjes geven net zo goed veel voldoening. De beeldjes zijn prachtig geworden! De rest komt wel weer, veel sterkte gewenst!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte! Lieve groet, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je beeldjes zijn mooi geworden. Heel vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte ermee!!
    Mooi geworden weer met die paste wax, het is zo gebeurd en heeft een grott effect!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anita, oké ga ik zeker eens proberen heb dat kleur ook staan Carbon
    en Cement heb ik ook…. ik hou je op de hoogte :-):-):-)
    Fijne dag nog
    liefs kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sterkte met alles, neem gewoon even de rust voor jezelf.
    Mooi geslaagd je project, wat een verschil maakt het dan als je even de juiste materialen en techniek toepast.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gedver wat naar voor je... vooral omdat je handen dan wel jeuken..

    Die buste van mevrouw, heb je die ook alleen in paste wax gezet? Nee toch? Daar zit toch verf op? Vind het mooie rustige plaatjes, geniet van wat je hebt, je hebt ee prachtig huis!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit mooi geworden zeg! en ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop komt! Doe het rustig aan hoor
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haai,

    bedankt voor je berichtje op mijn blog :) , ik snap het alleen niet hihi. Die Paste wax carbon uit zo'n blikje heb ik ook, maar dat is toch niet dekkend?Ik krijg daar alleen een grijzige uitstraling van.. Je zegt eerst Paste Wax erop te hebben gedaan, is dat een ' kleur' dan bijv?

    Sorry hihi, blonnndddd ;-)

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha, ik heb ook zo'n pot gekocht en ben gewoon door het huis gelopen met de kwast. Bijna alles heeft een beurt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat naar voor je dat je niet in orde bent.
    Ik hoop van harte dat je baat hebt bij de de therapieen.
    Je project is wel erg geslaagd. Ik vind het erg mooi geworden.
    Doe rustig aan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beterschap Anita....ik weet wat je nu voelt.....hier is de energie erg ver te zoeken door mijn schildklier die niet werkt zoals het zou moeten....
    Ik hoop dat je baat hebt bij de therapieen.....
    Je borstbeeld is prachtig geworden zeg....
    Fijne dag en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat vervelend dat je niet in orde bent. Maar gelukkig kun je deze klusjes nog doen. De buste is mooi geworden joh. Ik hoop dat je daar wat energie van krijgt. En dat het snel weer wat beter met je gaat.
    Een dikke knuffel geef ik je.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Vervelend hè als je lijf niet mee wil werken, heb daar met mijn bouwval ook zo'n last van. Kast staat hier dus nog altijd niet in de verf, maar komt wel. Doe het rustig aan, hopelijk gaat het snel weer wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat naar voor je zeg! neem je tijd en hopelijk gaat het snel weer de goede kant op:-)
    Je beeldje is mooi geworden.

    Lieve groet, Doribe

    BeantwoordenVerwijderen
  31. je hebt er desondanks toch iets heel moois van gemaakt, wat een groot verschil!
    hoop dat de therapie je gaat helpen, en sterkte, niet eigenwijs zijn en toch dingen gaan doen....zooooooooo moeilijk......

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er goed uit wat een ander kleurtje niet kan doen he ...prachtige sfeerplaatjes ... fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Enkel de ptp wax carbon erop?

    Hg jose

    BeantwoordenVerwijderen