dinsdag 11 februari 2014

Watermerk......en Metamorfose Tafeltje




Zoals zo velen van jullie ben ik ook aan de slag gegaan met mijn eigen watermerk. Ik kon natuurlijk niet achter blijven.
Ja, ja, mijn watermerk staat er ook op!
Het watermerk heb ik ook bij de foto's toegepast bij mijn vorige post over de boekenkast, waar ik wederom heel veel leuke reactie's van jullie heb mogen ontvangen.

Ondertussen zijn er weer nieuwe volgers bijgekomen, WELKOM!
Deze week heb ik een tafeltje geverfd met witte matte grondverf, gemengd met de grijze grondverf die op het kastje zit in de woonkamer. De kleur valt mij een beetje tegen, het tafeltje was bedoeld voor in de woonkamer, maar het is toch te grijs.
Ik heb het zolang een plekje gegeven in de hal, hier staat het tafeltje in deze kleur beter. Ik had al eens verteld dat deze meubelen die in de grondverf staan toch in de toekomst een andere kleur krijgen. Maar het kastje in de woonkamer laat ik in de grondverf staan, het is gewoon de perfecte kleur.







Zo zag het tafeltje er eerst uit.


Ik wens jullie allemaal een fijne week met heel veel inspiratie!

Lieve groetjes Anita

25 opmerkingen:

  1. Haha...iedereen een watermerk...het is mijn ook gelukt hoor...eigenlijk best gemakkelijk als je weet hoe het zit.
    Je tafeltje vind ik super gaaf.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vond je boeken ook zo mooi......Vind dit ook prachtig......mooi wit tafeltje en prachtig in combi met het witte kraagje.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed dat je watermerk gelukt is. En dat tafeltje is mooi geworden zo.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tafeltje...
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk tafeltje!!!!!!!!!!!!! Toch niet ook van de kringloop hè?
    Ik ben er nog niet uit met dat watermerk :-(

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk tafeltje, en een goede plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tafeltje staat daar heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een biedermeiertafeltje, staat daar echt superleuk!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tafel, het staat daar prachtig in de hal.

    Leuk dat je er nu toch in geslaagd bent een watermerk aan te brengen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. t is wel een heel mooi model tafeltje, en leuk weer eens iets in een lichtere kleur, staat goed in je hal.
    enne ...die paspop is wel heel top.
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat het je gelukt is met dat watermerk. Nu moet het mij toch ook eens gaan lukken. Eerst daags maar eens proberen, want ik kom soms mijn foto's ook tegen op Pinterest.
    Wat heb je toch een prachtige hal! En je tafeltje staat daar perfect. Hij is heel mooi geworden. Ook ik laat wel eens iets in de grondverf staan, gewoon omdat het de goede kleur en matheid heeft.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig tafeltje zeg!! Ook in originele staat, maar dan opgeschuurd ofzo. Staat leuk in je hal!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi tafeltje hoor, staat goed daar in de hal. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het tafeltje is erg mooi geworden. Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je tafeltje is prima op z'n plaats in je hal, staat mooi!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O dat is een heel stuk beter zeg! En in de hal staat die mooi, je paspop vind ik trouwens erg mooi.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk tafeltje, mooi model :-)
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij hoort dit tafeltje gewoon bij jou in die hal, helemaal mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita,
    Wat een leuk tafeltje is dat! Ook onder op de dwarsstang nog zo'n leuk ornament.
    Staat leuk met de paspop erop.
    Goed van je om een watermerk te maken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat knap dat je het zo gekregen hebt, het is zo'n verandering ten goede! Hoe heb je dat glimmende eraf gekregen? Toch niet alleen door het schuren want dat zou wel heel veel werk geweest zijn!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Grappig hè, ik heb dat tafeltje ooit eens bij de kringloop gekocht.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen