maandag 31 maart 2014

Bijna.....


Bijna........ontluiken zich de bloemtrossen van de Blauwe regen (Wisteria). Hij zit vol met knoppen.
Als de Blauwe regen bij ons gaat bloeien begint normaal voor mij de lente! Hier verheug ik mij altijd op!

Hij slingert zich om en over de pergola heen die een stukje doorloopt in de open schuur en zorgt in de zomer voor wat schaduw boven de eettafel. 


De Klimhortensia tegen onze andere schuur wordt ook al mooi groen.


 Nog een paar sfeerfoto's van de schuur. Hier staat nog onze oude keukentafel want ik ben nog geen andere tafel tegengekomen. Ik wil geen nieuwe tafel dus hier moet ik gewoon tegenaan lopen. Gelukkig past hij wel in de sfeer alleen heeft hij roestvrijstalen poten dus dat is wat minder. De kast is van de kringloop en heb ik in de kleur Cotton White geverfd van PTP.








WELKOM nieuwe volgers dat jullie interesse hebben voor mijn blog!
Ik vind het telkens heel erg leuk als ik zie dat er weer nieuwe volgers zijn bij gekomen.

Lieve groetjes Anita










17 opmerkingen:

  1. Dit is nou grappig zeg, ik zit nu even aan tafel achter de laptop (na het eten) naar buiten te kijken en zie dat de blauwe regen hier in de tuin al behoorlijk veel knoppen heeft, tegelijkertijd lees ik jouw post!!
    Nog even en we kunnen weer genieten van die mooie blauwe trossen, ieder jaar weer prachtig!!
    Wat een mooi ingerichte schuur heb je zeg, erg sfeervol!

    Liefs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kan ook niet wachten tot alles gaat bloeien. Bij ons staat de klimhortensia ook al volop in de knop. Heerlijk he deze tijd.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier hebben we maar een paar takken blauwe regen, volgens mij is het er spontaan gaan groeien vorig jaar, want eerder hebben we deze bloem nooit in de tuin gehad. En prachtig gezicht overigens als alles in bloei staat.

    Het woord schuur vind ik er niet helemaal bij passen, onze schuur ziet er echt niet zó mooi uit hoor ;-).

    Gaat het al beter met je?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ooit een mega grote blauwe regen gehad, en die geur......
    Helaas hebben wij die moeten rooien omdat hij meer op de grond van de buren stond.
    Je hebt een prachtige sfeervolle tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier volop knop in de blauwe regen...zo mooi is dat.
    En wat me opvalt...heel veel knoppen in de klimhortensia.
    Mooie sfeerplaatjes.
    Fijne Week nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooi sfeertje buiten!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto,s van de knoppen, ja ik kan ook al niet wachten..

    enne je schuur!!!!!! WOW das geen schuur meer hoor:)
    gaaaffffffffffff. je schuurdeur alleen al is al super....

    groetjes, inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zit de blauwe regen ook volop in de knop. Prachtig als deze gaan bloeien en dan 's avonds die geur...(vind manlief wat minder, hatchie!).
    Wat een sfeervolle schuur heb je toch. Hier ben ik nu druk bezig de planken te verven van onze schuur. Als ik nu jouw schuur zie, krijg ik zeker energie om verder te gaan...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Anita,
    Wat een prachtige blauwe regen krijg jullie straks. De knoppen zijn al heel mooi!
    Wat een mooie schuur heb je en wat woon je gewoon mooi!
    Nog een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier heeft mijn papa de blauwe regen bijna kaal gesnoeid vorige herfst zodat er dit jaar niet veel bloemtrossen zullen zijn , het werd op ons terras een echte jungle haha
    Nog een fijne dag en geniet nog van het prachtige weer
    Jilly van,Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je toch een prachtige tuin! De blauwe regen is hier ook favoriet. Alleen is ie hier nog niet zo ver uitgelopen. Geniet van het lekkere weer

    Lieve groet Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heeft ie veel knoppen zeg, dat loopt straks prachtig uit! Heel benieuwd. Blijf het een prachtige plant/bloem vinden.

    En je schuur ziet er echt top uit, wat een sfeertje zeg!!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super zeg, hier hebben we hem ook over de pergola, maar wil niet echt lukken..:-((
    Heerlijke tuin hebben jullie!

    Lieve groet, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat het voorjaar weer aanbreekt! Je ziet nu alles ontpoppen tot mooie planten. Staat altijd weer zo lekker fris!

    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had ooit ook zo'n mooie blauwe regen dus in het postzegel-tuintje weer een poging gedaan maar na 3 jaar werd het wel duidelijk dat het niks ging worden, jammer! Hoop dat die van jou weer hele mooie 'trossen' gaat geven, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige taaie rakker is die blauwe regen toch hè! Bij ons komen er ook al veel knoppen uit, alleen 1 nadeel: de blauwe regen bij ons is niet blauw......die is paars met lila! Zo jammer is dat! Ik blijf de echte altijd de mooiste vinden maar we hebben deze 10 jaar geleden gekocht zonder bloeiende bloemen en dan gaat het wel eens mis!
    En ik zie dat jij ook grind hebt!! Mooi, maar zó lastig!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig die blauwe regen in de knoppen, je schuur zo sfeervol! Geniet ervan!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen