zaterdag 17 mei 2014

Wijntafeltje


Het wijntafeltje van mijn vorige post heb ik inmiddels kaal geschuurd. Eerst met afbijtmiddel, toen goed geschuurd, wat een hele klus was met de klosjes van het onderstel. Maar het is mij toch gelukt!

Het staat in de tuinkamer met de grote kruik die eerst in de overkapte schuur stond (klik). Ik heb deze kruik voorzien van een laagje Paste Wax, kleur Taupe.
Ik wilde deze keer geen muurvuller of tegellijm gebruiken want dan krijg je ook allemaal dezelfde soort kruiken in huis staan. Zoals jullie kunnen zien heeft het tafeltje alweer een andere plaats gekregen in onze tuinkamer.



Er staan een paar bemoste takken van de notenboom in. 

Ondertussen ben ik ook weer in de weer geweest in de overkapte schuur. 
Dat zien jullie wel weer in mijn volgende post...

Ook weer welkom nieuwe volgers, vooral op Bloglovin. Heel leuk dat jullie interesse tonen voor mijn blog.

Lieve groetjes Anita

33 opmerkingen:

  1. Wat staat de pot daar mooi op het wijntafeltje. Het werken met muurvuller is erg leuk, maar je moet er inderdaad niet al teveel van in huis hebben...dan wordt het ook allemaal van hetzelfde.

    Fijn weekend nog. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, ook ik volg je al een tijdje via bloglovin en lees met veel plezier jouw posten. Vooral die van de blauwe regen en van jullie overkapte " schuur " ( veel te mooi voor de naam schuur ) vond ik geweldig. Vanwege de prachtige foto's. Jouw wijntafeltje is erg mooi geworden en samen met de pot vormt het een sfeervol plaatje.
    Jullie ook een fijn en zonnig weekend en groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt Anita en wat een leuk model heeft dat tafeltje.
    Het staat daar prachtig met die pot erop!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tafeltje! En de pot staat er prachtig op. De pot is leuk geworden zo met de was erop. Idd net even wat anders dan met muurvuller erop, maar niet minder mooi!
    Fijne dag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model tafeltje. Zo een prachtig geheel met je mooie pot.
    Een fijne zondag, Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gedaan!!! Prachtig met de notentakken in de pot!
    Ben ook bijna klaar met schuren.....:-)

    Fijne zondag!
    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na ene hele schuur klus heb je nu een prachtig tafeltje...hij staat
    heel mooi zo met die grote pot erop.
    Geniet van een zonnige dag.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel werk zo'n tafeltje kaal schuren maar zeker wel de arbeid waard, ik heb ook diverse meubels gedaan en ik ben er nu heel blij mee. De pot staat er prachtig op, een mooi sober geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héél mooi is je tafeltje geworden, ik kwam er al veel tegen in de kringwinkel maar ik mag er echt geen kopen :-( heb er echt geen plaats voor :-( jammer hé....haha
    Het is staat trouwens héél mooi met de pot die ook prachtig is geworden met de paste-wax ...zoals je zegt eens iets anders hoeft niet allemaal hetzelfde te zijn...
    Prachtige plaatjes van het tafeltje aan het raam met nog net een deeltje van een kast
    erbij...kan zo in een woonboek !!
    Héél fijne zondag nog
    geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi tafeltje en die grote pot erop staat erg rustig en sfeervol.
    Ben nu ook erg benieuwd wat je in de overkapte schuur hebt gedaan maar
    dat laat je ook vast gauw zien toch ?

    Wens je voor nu een hele fijne dag , geniet van de
    zo'n, hier schijnt ie al volop ...heerlijk :-))

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg dat tafeltje zo samen met die pot!

    Fijne zondag, groetjes Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita, wat staat dat mooi zo samen! Mooi rustig geheel. Ik ben benieuwd naar je volgende post, ik wens je nog een fijn weekend met dit heerlijke weer ! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed gedaan zeg! Prachtig zijn ook je notentakken, staat super zo in die pot!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat tafeltje heeft een leuk model, zeg. Staat leuk zo met die grote pot en takken.
    Mooi gedaan, hoor!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi setje zo en idd alles met muurvuller/tegellijm wordt zo 1 geheel. Hier gaan binnenkort nog wel een aantal dingen in de muurvuller maar die komen niet in dezelfde ruimte te staan :))
    Fijne avond
    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige plek daar toch !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi tafeltje, Anita, en wat staat hij daar op een pachtplek!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi model, echt opgeknapt nu de verv eraf is. Je pot staat er prachtig op.

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moet natuurlijk verf zijn, ik was weer te snel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een mooi geheel geworden. Ben benieuwd naar de veranderingen in de overkapte schuur. Ik wens je een fijne week. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een werk dat afschuren, maar het resultaat mag er zijn.
    Ik was trouwens flink ziek geweest van de afbijt...ik gebruik het niet meer...
    Mooie combinatie met je pot erop.
    Fijn Zonnige Week Anita.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er mooi uit, Anita! Ik heb pas ook een klein tafeltje op de kop kunnen tikken, ga daar ook eens mee aan de slag. Geniet ervan en van het mooie weer natuurlijk!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Staat daar erg mooi! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi wijntafeltje hoor, dit modelletje zie je niet zoveel!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een klus , ben eerst gaan piepen hoe het tafeltje eruit zag ,
    Daarna naar de kruik , super !
    Missie geslaagd !
    Groetjes jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi hoor, het tafeltje in combinatie met die pot! De takken van de notenboom staan er prachtig in.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jij hebt volgens mij een prachtig interieur en je tafeltje is prachtig geworden. Ik heb de mijne ook pas helemaal kaal gehaald. Had ik eens gekocht voor € 7,50 en stond boven. Nu is het kaal en weer helemaal in. Ja, we moeten met onze tijd meegaan hè?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi.....ik ben een van je stille volgers.....je blog ziet er mooi en verzorgt uit....net zoals je interieur.....en aangezien ik daar erg van houd ben je mijn favoriete blog(slijm haha).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of je dit nog leest... maar ik vind het heel leuk dat je mij gaat volgen en bedankt voor je lieve reactie!

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  29. ha leuk! gedaan!
    gaaf geworden!
    mag jij raden wat ik net heb gedaan.......(ik zag gisteravond laat je blog, en ja dan weet je het wel...)HAHAHA de stank zit nog in mn neus....resultaat laat ik tzt wel zien op mn blog.
    met chloor werkt trouwens ook heel goed.
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen