vrijdag 6 juni 2014

Poer en Kringloopvondsten

Door de vele reactie's die ik heb gekregen bij mijn vorige post op mijn bloempot a là poer heb ik deze toch behandeld met muurvuller en Paste Wax Cement. Op het laatst "ja het moet niet gekker worden" ingesmeerd hier en daar met het bladgroen van de Wisteria, om een groene aanslag te creeren. Je kunt het op de foto niet goed zien.
Ik heb twee van deze potten, dus dan kan ik een pot wel met muurvuller bewerken....ik ben toch altijd benieuwd hoe dat er dan uit komt te zien.

Deze grote pot van de kringloop had een bewerkte rand die ik weggewerkt heb met muurvuller. 
Ik heb hem in de zwarte muurverf gezet, daarna behandeld met Paste Wax Carbon. Op het laatst heb ik de pot nog ingesmeerd met bloem. 

En dit is het resultaat.

Alles wat jullie op de foto zien zijn kringloopvondsten en heb deze behandeld.


Fijn Pinksterweekend, maar dat zal wel lukken met dit heerlijke weer......geniet ervan!
Groetjes Anita

23 opmerkingen:

  1. Die "poer" ziet er fantastisch uit. Ook de rest mag er zijn. Wat je met een paar handelingen al niet kunt bereiken!!!! Een heel fijn weekend, met veel zon, gewenst en groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij de kringloop zal ik de bloempotten goed in de gaten gaan houden...wie weet staat er nog een leuke omgekeerde poer tussen ;-). Een erg leuk idee.

    Jij ook een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Anita, het is allemaal zo mooi geworden en die poer is echt fantastisch zo!!
    Erg origineel.
    Een heel fijn pinksterweekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een geweldig idee, bloempot op de kop. Ik zie het nu geregeld voorbij komen bij iedereen. Hij is dan ook super mooi geworden net zoals je andere spulletjes.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahahaha, mafketel, met dat groene blad, ik had het zelf kunnen doen:) ik zie je al denken......wat kan ik er NU overheen, doen, en dan MOET dat ook gelijk.....hihihi, leuk toch zo je maar weer dat je met heel veel dingen crea kunt zijn

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, was al van je vorige post weg van je poer...weet je dat ik stiekem de bloempotten in de gaten hou bij de kringwinkel en ecoshop sedert je poer verscheen, maar nie ze onder handen genomen is hoop ik nog meer eens de gepaste pot te vinden :-) prachtig prachtig !!! Je andere vaas is ook super mooi geworden en wat hou ik van die houten spullen erbij..ben ook bezig met afbijt en houten spullen van de kringwinkel...!
    Ik denk dat je iets teweeg zal brengen in blogland met je "poer" haha....geen pot is meer veilig krijgen ze een kaars op hun k... :-)
    héél fijn lang weekend
    geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ...lees.....nu ze onder handen is genomen....

      Verwijderen
  7. Die poer is heel orgineel, en heel erg mooi...
    Geniet van dit alles.

    Lieve groet en een fijn weekend
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi geworden die poer, die heeft ook echt niemand anders zo. Leuk!!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wordt toch weer eens tijd dat ik weer eens naar de kringloper ga...leukleukleuk
    fijn weekend grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je poer echt geweldig!

    Fijn weekend,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je poer nu nóg mooier geworden! Hihi, een half jaar geleden had ik nog nooit van een 'poer' gehoord en nu kijk ik bij de kringloop ook altijd even rond naar een mooie pot: kan ik 'm omdraaien?
    fijne Pinksterdagen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het top!!! Fijne dagen....Jac....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je poer toch zo'n fantastische vondst van je...ik vind het prachtig!! Ik geniet er van..
    Je vaas is ook erg mooi geworden!!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! Vooral de "poer".
    Fijne dag nog.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blijft super hoor die poer, echt een goed idee van je!

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind jepoer echt super, zou hem zo van je kopen haha. Geniet nog van deze mooie lentedag, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat knap , jouw poer , goed gevonden ,
    Ik zou zeggen nog een fijne dag maar hier valt de regen met bakken uit de lucht .
    Groetjes jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die poer gaat heel populair worden. Wat een goed idee van je.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed gedaan zeg! Die poer is prachtig!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ps heb je mn nieuwe "oude"blog gevonden.......?
    sfeer in landelijke stijl nummer 2
    hoop dat je weer volger wil worden, ik ben nl ook al mn volgers kwijt....SNIK..
    en mag ik een plekje in je bloglijst, dan gaat het allemaal wat sneller, THANKS!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig allemaal. Wat transformeer je alles leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goed idee zeg een bloempot op zijn kop als poer!! Hoe verzin je het! :) ga ik onthouden!

    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen