woensdag 9 juli 2014

Wildrek


Een kleine verandering in onze open schuur. De plank (klik) boven het keukenblok heb ik weggehaald en heb hier een smeedijzeren kapstok opgehangen. Deze kapstok stond zolang in de garage. Hij heeft eerst in huis gehangen en vond hem hier niet meer zo leuk. Maar ondertussen had mijn man hem al ingepikt voor zijn kluskleren aan op te hangen. Ik heb de kapstok uit de garage gehaald en heb er een soort van wildrek van gemaakt.
Ik vond de plank te veel matchen met het keukenblok. In de toekomst wil ik er wel nog graag andere spulletjes aanhangen.
Dit is wat ik bij mijzelf en bij mijn moeder vandaan heb gehaald. Heerlijk, dan kan ik weer op zoek gaan naar leuke keukenspulletjes!




De grote broodplank heb ik een tijdje geleden bij Gea van G-STYLE (klik) gekocht. Deze zomer staat hij nog hier maar van de winter staat hij vast en zeker binnen in de keuken.
In de zomer verplaats ik soms spullen die ik binnen heb staan naar de open schuur en 's winters haal ik de spulletjes weer naar binnen. Zo blijven we bezig.....







Misschien hebben jullie opgemerkt dat ik al een tijdje niet meer reageer op jullie blog. Ik ben helaas tot de conclusie gekomen dat ik het werken met de PC een tijdje uit moet stellen. Ik merk dat het beter is voor mijn hoge spierspanning in mijn nek waar ik maar niet vanaf kom. Dat is echt balen, want ik geniet ontzettend van het bloggen. Dus niet denken dat ik geen interesse meer heb in jullie blog hoor, echt niet!
Dus hou ik even een zomerpauze. 

Ik wens iedereen een fijne vakantie en hoop dat ik na de zomer de draad weer kan oppakken.

Groetjes Anita

25 opmerkingen:

  1. Anita wat is je open schuur gezellig, ook dat "wildrek" vind ik een héél goed,leuk en mooi idee en zoals je zegt weer leuk om spulletjes te zoeken om eraan te hangen !
    Hier verhuizen spullen ook van binnen naar buiten en omgekeerd, zo gaan ze ook niet
    gauw vervelen !
    Héél fijne zomervakantie geniet ervan
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, je wildrek. En heel handig om van alles leuks aan op te hangen. Ik zie nu trouwens ook een klein stukje van jullie tuin, maar wauw! Die is wel groot/lang of niet?

    P.s: Wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van je nek. Kan wel begrijpen dat achter de computer zitten dan teveel van je vraagt. Mijn zithouding achter de pc is ook niet altijd optimaal. Beterschap!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marieke, ja onze tuin is best groot(soms ook weleens TE groot hi..hi...) 2400 vierkante meter.
      in de zomer is er dan ook altijd veel te doen en in de winter dan ook weer bijna niets te doen. Maar we genieten er wel heel erg van.
      Bedankt voor je lieve berichtje!

      Verwijderen
  3. Hartstikke leuk hoor! Kun je mooi al die leuke oude keukenspullen op uitstallen.
    Geniet maar lekker van de zomer en van die heerlijke buitenkeuken!!
    Hopelijk gaat het over een paar weken stukken beter met je nek!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor de keukenspullen en blijven veranderen is altijd leuk.
    Geniet van de zomerweken.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en zo met die spullen erbij nog veel mooier!!!
    geniet van je buitenkeuken deze zomer ik hoop voor lekker mooi weer
    En tot na de zomer
    Groetjes Jilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een Wildrek daar kan je heel wat moois aanhangen. Wat naar dat je zo'n last van je nek hebt. Ik hoop dat het na een heerlijke rustige zomer wat beter met je gaat.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg gezellig uit! En wat een mooie spulletjes heb je er aan gehangen!
    Ik hoop dat de vakantie je goed gaat doen en veel achter je pc als je pijn hebt is nooit goed natuurlijk dus....rustig aan. En geniet er van.
    Tot na de zomer...

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je open schuur ziet er super sfeervol uit! Wat een prachtig doorkijkje ook zo naar je tuin. Heerlijk toch dat je zomers buiten van je spulletjes geniet en in de winter binnen. Zo geniet je iedere keer opnieuw van alles!
    Ontzettend vervelend dat je beperkt wordt door je spierklachten. Rust (oftewel minder computeren) werkt dan toch het beste. Geniet lekker van je vakantie!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk die open keuken. Je rek is perfect, ook leuk aangekleed!
    Heerlijk om ook zo naar de tuin te kunnen kijken!
    Neem maar een heerlijke zomervakantie en ik wens je heel veel beterschap met je nekspieren!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit in je open schuur.
    En die nekspanning herken ik helaas ook. Loop al maanden bij de fysio....
    Maar ben vanavond naar de Manueel therapeut geweest. En echt die man heeft wonderen verricht...
    Fijne zomervakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een superplaatjes weer he. Wat zouden we zijn zonder die broodnodige verschuivingen.....not happy hahaha...hoort er gewoon bij he
    Beterschap met je nek en we zien je wel verschijnen zodra het weer kan. Geniet van de zomer, die schijnt morgen zijn intrede weer te doen
    grtzz Brigittte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig toch zo'n buitenkeuken en al helemaal als die zo sfeervol is als bij jou. Succes met je nek, lastige plek weet ik uit ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee! Heerlijk om spulletjes een iets andere invulling te geven en daar weer van te kunnen genieten. Staat heel gezellig. Ook je doorkijkje naar de tuin, wow!
    Doe maar rustig aan met je spieren. Gezondheid gaat voor alles. Hopelijk kom je na de vakantie met meer kracht terug. Sterkte!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heel mooi uit, Anita! Ik hoop dat de rust jouw nek goed zal doen, als het zoveel spanning oplevert, is het ook minder leuk om achter de pc te zitten.

    Ik wens je een fijne zomer! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan zo Anita ..!....veel gezondheid voor je nek...ik hoop dat het gauw weer beter gaat liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er mooi uit...leuke tuin en buitenkeuken.
    Sterkte met je nek en wens je een hele fijne vakantie.

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gemaakt zo, echt gezellig sfeertje! Prachtige tuin heb je zeg!
    Beterschap met je nek.

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohh dit is mooi zeg, zo,n buitenkeuken!
    vlg mij komen de kleuren het beste tot z,n recht op de donkere foto? mooie tuin zie ik ook;)
    he balen zeg, ik ken het, dan moet je echt ff rustig aan doen, maar zo,n post maakt een hoop goed, als is t voor jou super balen, wens je heel veel geduld! en sterkte

    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk zeg om de plank voorbij te zien komen … staat mooi daar onder je wildrek.
    Blijf je overkapte schuur en de tuin prachtig vinden.

    Sterkte met je nekklachten, schouders laten hangen en misschien toch fysiotherapie?
    Heeft bij mij met m,n artrose en bijkomende nekklachten in elk geval wel geholpen.

    Fijne zomer ! Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk idee, om de kapstok als wildrek te gebruiken. Staat perfect in je buitenkeuken. Zo leuk met al die oude keukenspulletjes.
    Ik hoop dat je nekpijn weer snel afneemt, inderdaad: veel achter een PC zitten is soms echt slecht voor je lijf!
    Beterschap!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er heerlijk landelijk uit, wat een mooie tuin heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Staat perfect zo! Sterkte met je nek en dat kan inderdaad te maken hebben met veel achter de pc zitten.. Wel jammer natuurlijk!

    Ik ben vandaag voor het eerst op jouw blog gekomen en ga je gelijk volgen! Zou je ook een kijkje willen nemen op mijn blog? Ik ben namelijk nog maar net begonnen..

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi en stoer blog heb je, een genot om naar te kijken! Ik ga nog even een rondje doen ;) Groetjes vanuit Villa Zeezicht!

    BeantwoordenVerwijderen