donderdag 7 augustus 2014

BIJNA.......100 VOLGERS

Bijna...100 volgers!
Het is zo snel te gaan, wie had dat durven dromen.
Ik ben Inge van MY CHOICE nog steeds dankbaar dat ze mij geïntroduceerd heeft in blogland. Ik geniet telkens van jullie lieve, spontane, leuke, bemoedigende, hartverwarmende reacties en het leuke mailverkeer wat eruit voort vloeit. Heel fijn allemaal. Dank jullie wel!
Daarom deze give-away.

Nog even geduld, dus als ik 100 volgers heb behaald kunnen jullie je op een speciale pagina aanmelden voor deze give-away.
De give-away bestaat uit een tinnen bordje dat ik behandeld heb met Paste Wax en een stoere houten kandelaar voor een waxinelichtje.




Zoals jullie misschien wel gelezen hebben start ik binnenkort een verkoopblog met brocante en snuisterijen. Ik laat jullie weten als deze online staat.

Lieve groetjes,
Anita

21 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk! Ik doe dan graag mee als je 100 volgers hebt.. Wat een leuke give-away. Ik ben ook nog steeds aan het nadenken over een leuke give-away. Ik denk dat ik hem ga houden bij 50 volgers.

    Liefs Lieke
    http://robust-posch-wonen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht het zover zijn, dan geef je maar een gil. Ik ben van de partij hoor...want wat een mooie give away. Ik ben blij dat je met bloggen bent begonnen, ik vind het altijd leuk om je posten te lezen en je lieve reacties waardeer ik ook elke keer weer. Dus wat mij betreft blog je nog heel lang door :-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Anita nog twee.....en wat een stoere give away......echt leuk...!....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en wat gaaf een eigen verkoopblog..;p Als je give-away komt ga ik zeker een kansje wagen Anita...nog maar 2 .....
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het zover is doe ik heel graag mee. En ik weet nog hoe leuk het was om die eerste 100 volgers te hebben. Het worden er vast nog veel meer.
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat dat snel. Bijna 100 volgers. Ik doe ook graag mee met je give away.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anita,net als de rest ga ik zeker een kansje wagen op deze prachtige
    give-away hoor ...spannend nog 2 te gaan!
    Altijd héél leuk om je posten te lezen ... dus ga nog maar lekker lang door
    met bloggen hoor !!
    héél fijn weekend alvast
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook ik wil graag de feestvreugde verhogen door mee te doen. Ik zie dat je nog maar 2 volgers nodig hebt en je hebt t gehaald, proficiat!!
    Fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, wauw bijna 100 volgers... ik doe ook graag mee hoor! En ik ben ook erg benieuwd naar je verkoopblog, ik hou het in de gaten! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita, gaat snel hè....zeker wanneer je er niet zo vaak naar kijkt :-) graag doe ik mee met je leuke give-away. Leuk idee de paste wax op het tin!
    Ook je brocante zal weer genoeg volgers trekken!

    Groetjes Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga je ook volgen. Helaas nr 99...
    Leuke give-away, daar doe ik graag aan mee.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh bijna zie ik.......nog 1 te gaan.....
    Nu komt vast en zeker goed en er zullen er nog velen volgen.....

    Vind bloggen ook zo leuk en warm......doe het graag.....zou alleen wat meer uren in de dag willen ;)

    Fijn weekend

    En je give away......Super leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, ik zie dat er nog eentje moet bijkomen , wat spannend!
    Ik doe dan ook héél graag mee met de give-away .
    Ben ook benieuwd naar je verkoopblog...
    Groetjes , christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, gaat eigenlijk best wel snel hè en zo leuk al die reacties die je krijgt. Is echt een wereldje op zich en wat het allemaal teweeg brengt. Doe graag mee met je give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke give away.
    Ik ga zeker meedoen.
    Bijna 100 goed zeg.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil ook graag meedoen met deze leuke give away.
    Wat leuk dat je een verkoopblog ga beginnen. Ik kijk er naar uit.
    En ook vind het leuk je te volgen, hoor.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met dit jubileum, leuk!!
    Op naar de volgende 100 hihi.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes nog eentje te gaan en het is zover. Dan stel ik me graag kandidaat voor die stoere, mooie give away. Kijk al uit naar je woonblog.
    Grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog eentje te gaan en dan doe ik heel graag mee met je give-away. Zo leuk hè dat bloggen, wil je vast niet meer missen! Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Ik doe graag mee! :))
    Veel succes straks met je verkoopblog.

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat met 101 volgers! Ik wilde eigenlijk op je volgende post reageren, maar dat ging niet (?), dus dan maar zo. Leuk hé en snel. Maar het is dan ook altijd heel gezellig om even bij je langs te komen. Op naar de volgende 100!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen