woensdag 27 augustus 2014

Verkoopblog

Het is zover... mijn verkoopblog staat online!

In de vakantie heb ik gewerkt aan mijn verkoopblog. Om mijn verkoopblog te realiseren heb ik een beetje hulp gehad van mijn zoon die zich even voor mij opgeofferd heeft; hij had nu toch vakantie. Dan moest ik er even van profiteren, toch? Ik had het zelf niet alleen kunnen doen omdat het mij nog té veel energie kost ivm mijn nek maar ik kan het toch niet laten om niet met mijn blog bezig te zijn.

Het zijn allemaal spulletjes die ikzelf in huis heb gehad en omdat ik niet alles meer kwijt kan bied ik ze te koop aan. Er zullen nog wel geregeld spullen bijkomen want ik houd nog wel eens van verandering. Neem gerust een kijkje.

Verkoopblog De Meidenmuts


Heb je vragen of zit er iets voor jou bij? Dan hoor ik het graag.


Groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Ik ga snel kijken, leuk!!

    Groetjes, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste volger heeft zich aangemeld hoor! Je hebt de spullen goed gefotografeerd, ook met de aankleding om de spullen heen. Ik hou het in de gaten ;-). Veel succes.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk Anita, ook hele mooie foto's hoor!
    Succes met de verkoop!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Anita, je hebt al mooie spullen erop gezet! Ik heb al een 'eeuwigheid' een verkoopblog klaar staan, maar er nog niets op staan. Na de vakantieperiode moet dit goed gaan komen. Heel veel succes met jouw verkoopblog!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben al vlug eens gaan kijken , je hebt wel mooie spullen te koop .
    Succes ermee .
    Groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, wat leuk een verkoopblog, en mooie spullen staan er in ...houden we in
    de gaten hoor :-)
    Dank voor je reactie, over die handdoek, er waren daar blijkbaar veel winkeltjes
    waar je terecht kon om vanalles te laten borduren, petten,tshirts enz.. zo is het idee
    ontstaan om de handdoek voor mij te laten maken...leuk hé...
    héél fijne dag nog
    Liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ook gelijk even gekeken, leuk spul hoor! Succes met de verkoop!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er goed uit! Heel sfeervol aangeklede foto's. Tja, zonder zoonlief kom ik ook vaak vast te zitten en zij kijken er naar en...tik tik tik...klaar!
    Misschien keek ik niet goed, maar ik kwam daarna niet meer terug in je blog?
    Heel veel succes met de verkoop, maar je hebt zo'n mooie spulletjes staan dat dat wel zal lukken!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Anita, met je nieuwe verkoopblog.
    Ik heb al een gekeken. leuke spullen!
    Succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes met je verkoopblog! Ik zal ook eens gauw een kijkje gaan nemen.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om zoiets te beginnen!
    Veel succes ermee.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg zo'n verkoopblog, heel veel succes ermee ... aan je foto's en styling zal het niet liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat spannend een verkoopblog. Zelf staat mij zolder ook helemaal vol met spullen. Ik probeer het via MP te verkopen. Ik ga eens op je blog kijken. Heel veel succes met de verkoop/
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha net als hier, als ik het even niet weet, roep ik de kids erbij! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen