zaterdag 13 september 2014

Uitslag Give-away.... en Chambres d'hotes

Vandaag de uitslag van de give-away. Mijn dochter heeft een naam getrokken.


Het is geworden:


Corine, gefeliciteerd! Stuur je me even je adresgegevens? Dan stuur ik de give-away zo spoedig mogelijk naar je toe.
Iedereen hartelijk bedankt dat jullie mee hebben gedaan!
___________________________________________________________________


Trouwens vorige week heeft Carla het houten paneel gekocht bij mij, voor in haar Chambres d'hotes. Deze Chambres d'hotes ligt dicht bij Dijon en is een prachtige sfeervolle tussenstop op doorreis naar je vakantiebestemming, of gewoon voor een heerlijk ontspannen vakantie. Ik denk dat het wel een mooi plaatsje gaat krijgen in een van hun sfeervolle kamers. Oordeel zelf maar. www.lavalleeverte.eu

Groetjes Anita

15 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar , ze zal er zeker héél blij mee zijn.
    Zal vlug eens kijken naar de B&B , altijd leuk om te weten .
    Fijn weekend
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat Corine je mooie give away gewonnen heeft, ze kan wel een verzetje gebruiken! Voor Corine mijn hartelijke felicitaties.

    Fijn weekend!! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, Corine, dat je deze give-away gewonnen hebt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om te winnen, en ook al win ik zelf graag hihi... gun ik het Corine natuurlijk heel erg.
    Gefeliciteerd meid....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ...!...gefeliciteerd corine...!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Corinne hartelijk gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een bofferd is ze.....Van harte Corine.....zo gegund....een lichtpuntje voor je.
    Had deze leuke give away gemist....maar hoe leuk voor Corine.

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook goedemorgen ;-) Dit is leuk wakker worden! Ik ga je mailen.. alvast heel erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Gefeliciteerd Corine.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk voor Corine!
    Altijd handig om zulke adresjes door te geven!
    Liefs en een fijne zondag verder, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha....leuk voor Corine: even een genietmomentje! Van harte gegund!
    Wanneer is je volgende?......bij 110?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, Corine gefeliciteerd met je gewonnen give-away.
    Leuk dat je dit hebt georganiseerd Anita.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Corine, gefeliciteerd!! Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi paneel! En dat adresje ga ik even onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen