zaterdag 20 september 2014

VAN ALLES EN NOG WAT...

Ik had hem voor het eerst gezien bij Kathy (House by the Waterhole) de hertenkop van de Act*on. Ik vond hem stoer hangen en hij is zeker de moeite waard om aan te schaffen. Ook belangrijk, voor een leuk bedrag. Ik had toevallig een spijker in de muur hangen boven de haard en heb hem daaraan opgehangen, maar hij staat overal leuk!


Hebben jullie dat nu ook, heb je een mooi sfeerhoekje gemaakt maar je mist een lichtpunt. Dus altijd rekening houden met een lamp. We hebben geen ingebouwde spots o.i.d. dus we moeten het echt van de lampen hebben. We hebben niet zo'n grote woonkamer dus als ik iets neerzet moet er altijd een lamp bij. 




Het Frans kaarttafeltje heb ik toch weer uit de garage gehaald en in de woonkamer gezet. De houten ballen heb ik uit Frankrijk meegenomen (van de brocantenmarkt in Lille). De pot heb ik een dun laagje muurvuller gegeven en toen ingesmeerd met tuinaarde.



Deze smeedijzeren kandelaar heb ik bij de kringloop gevonden. Ik zag hem staan en dacht die is van mij... Manlief heeft de pin eruitgehaald zodat ik er ook een waxinelichtje op kan zetten. 




Fijn weekend!
Groetjes Anita

42 opmerkingen:

  1. Wat heb je het gezellig, Anita! De hertenkop is echt heel mooi, jammer dat ik niet zo dicht bij `die leuke winkel` woon..

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie plaatjes....begrijp ik goed dat de hertenkop van de action komt?
    groet laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hup nog even snel de auto in haha!!

      groet laura

      Verwijderen
  3. De hertenkop hangt daar mooi te zijn! Zelf heb ik er ook al een in bezit,
    ooit gekocht bij een tuincentrum, maar die was vast iets duurder...
    Het is juist wel leuk om zelf een sfeerlichtje toe te voegen; die kan je
    tenminste makkelijk verplaatsen!
    Fijn weekend! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sfeerhoekjes heb je daar zeg! De tweede foto is favoriet bij me..heel mooi.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke sfeerplaatjes, gezelligheid ten top!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige foto's Anita!! Bij de kringloop vind je soms de meest geweldige dingen he, dan ben je als een kind zo blij, echt een leuke smeedijzeren kandelaar!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem ook .. ook bij Kathy gezien en ook héél blij mee !!! Wat een heerlijke foto's heb je genomen van je hoekjes !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig je smeedijzeren kandelaar...daar kun je dan zo blij mee zijn.
    Mooie sfeerhoekjes weer Anita.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook dol op lampen in huis en vind het zo gezellig staan .
    Je hebt echt heel mooi hoekjes gecreëerd , met de kruikjes en lampen.
    Ook jouw kandelaar is echt tof ( had ook eentje gezien bij de kringloop maar niet mee genomen , nu balen natuurlijk ;)))
    Lieve groet ,christel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk je smeedijzeren kandelaar hij lijkt veel op de Hoffz kandelaar alleen ietsje duurder. Wat heb je toch een mooie sfeerhoekjes . En ik heb het hertenkoppen al voorbij zien komen. Maandag ga ik ook eens kijken hopelijk zijn ze er nog wat hij
    Is beeldschoon.
    Fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sfeerplaatjes laat je ons zien. De hertenkop is ook heel mooi, wie weet ga ik er binnenkort ook wel een halen. De prijs moet dan wel goed zijn, dan accepteert manlief hem misschien eerder hihi...hij heeft het er niet zo op.

    Je hebt het heel sfeervol ingericht hoor. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hé die hertenkop...haha.... ik vind het héél fijn dat velen hem mooi vinden
    en dat is hij zeker...hij hangt prachtig bij jouw !! Anita wat een gezellig mooi interieur heb je, en ja dat van die lampen dat begrijp ik, wij hebben vorige winter onze spots laten weghalen en terug lusters gehangen...nu ik eraan denk misschien moet ik daar eens een post over maken ! Je hebt een héél mooie lamp staan die met de zwarte kap is dat hout?
    En die kandelaar is héél mooi... leuk hé die kringwinkels !
    héél fijn weekend
    geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige sfeerhoekjes heb je gemaakt Anita en ik ben weg van je "kringloopkandelaar"...geniet er van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja mooi is die he. Heb ook geen momet getwijfeld. Je hebt rr ook een mooie plek voor gevonden. Zowie zo mooie sfeer plaatjes. Ik ren maandag nog een keer naar dezelfde winkel...tip stoere krukjes met bon.
    Groetjes Duska.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke sfeer hoekjes.....mooi hoor...fijne zondag....liefs Ria ....X,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige sfeerhoekjes! Het ziet er super gezellig uit met je mooie spulletjes. Ik vind je lampen ook prachtig, Ze maken het plaatje helemaal af!
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellige hoekjes heb je gemaakt. En leuke lampen!
    En die kringloopkandelaar is ook heel leuk. Soms is het niets en een andere keer haal je zomaar leuke dingen.
    Fijne zondag verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die smeedijzeren kandelaar is echt heel leuk..
    Daar bof je maar weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anita, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en dat ik er een nieuwe volger bij heb...dus gelijk even bij jou gekeken en jij hebt ook een fantastische sfeer op jouw blog. Prachtige kleuren en leuke ideeën en leuke spullen uit de kringloop....ik verheug me al om meer te zien van jou....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi anita bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!:) leuk dat je me gaat volgen! ik had jou al weleens voorbij zien komen maar volgde je nog niet dus meteen ook geregeld!;) wat heb je met je prachtige spulletjes mooie hoekjes gecreëerd! Die wil ik ook vaker zien! Liefs danielle

    (thofhuisje.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke sfeer, ik hou ook zo van een lampje hier en een lampje daar:)
    Het is bij jou heerlijk gezellig!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kandelaar heb je gevonden zeg! Lijkt wel op die Hoffz kandelaar!
    Het ziet er weer sfeervol uit bij je. Die hertenkop heb ik hier trouwens bij de A niet gezien! Zeker al uitverkocht.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt weer gezellige sfeerhoekjes gemaakt. En een mooie vondst heb je gedaan bij de kringloop. Leuk hoor!!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een lamp geeft altijd zoveel sfeer aan een hoekje , erg mooi hoor! Ik vind je hertenkop echt gaaf, en je kandelaar, die zou ik ook niet laten liggen! Nog een hele fijne dag, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hahha ook het hert gekocht, hij is leuk he? staat bij jou ook erg goed!
    nu, uhhhhh je hebt hele mooie lampen, staat gezellie toch?
    ik ken het ook, maar ben er nu wat handiger in geworden...maar soms moet je er een lamp bij hebben, en staat het ietsje minder mooi...:(
    heb nu ook staande lampen, en bv een grote lamp achter de stoel,op de vensterbank, i werkt ook goed, ik heb ook jaren lopen tobben met licht......heb ze nu eindelijk naar mn zin staan....maarre je hebt het weer echt gezellig, leuke standaard:)
    en de houten ballen doen het altijd goed.
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi he, die sfeerplaatjes, ja en dan, hertenkop aan de muur, en dat bij de action, leuk en staat mooi.

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,

    Wat een pracht van een hertenkop heb je hahaha......, volgens mij heeft half blogland hem aangeschaft.
    Mooie blog heb je hoor, ga je gezellig volgen.

    Fijne dag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit zijn weer prachtige sfeerhoekjes Anita!
    De Action heeft nog wel eens leuke dingen ;-)
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Anita,

    Via de blog van Pauline Kick kwam ik op jouw blog terecht.
    Een leuk en mooi blog heb je. Ik ga je zeker volgen.

    Fijne dag nog.
    Lieve groet,

    Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie sfeerfoto`s, en je kringloop kandelaar is super!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat staat die hertenkop mooi zeg.. Ik denk dat ik morgen een ritje action doe.. Haha. Ik vind dat je mooie fotos hebt.. Ik ga op de volgknop drukken hoor. Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt snuffelen.. Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita,

    leuk dat je nu al op mijn blog geweest ben. Mag ik alleen aan jou vragen hoe je precies die volgknop installeert.. Ik dacht namenlijk dat ik dat had gedaan.. via indeling, gadgets, en dan die google plus knop.. oei, ik moet het echt nog een beetje uitvogelen denk ik..;) Gr Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Anita,

    dank voor je felicitaties , leuk dat je weer even op bezoek was.
    Hier ook even deze post bijgelezen, het ziet er weer super gezellig uit
    bij je. Vind die hertenkop echt heel sfeervol hangen daar, mooie aankoop !

    Wens je een fijne week verder, hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ziet er erg mooi uit met die hertenkop van de A C tion! En wat een prachtige sfeerhoekjes in je huis zeg, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Die kandelaar van de kringloop...mooi zeg !! soms toch leuk om er eens te kijken hé.
    Vind je lampen ook zo moeilijk... ik ook hoor maar heb wel grijze muurlampjes boven bepaalde plekjes dat neemt niet zoveel ruimte in beslag.

    Fijn weekend.

    Groetjes Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hier hetzelfde verhaal qua verlichting hoor, het blijft moeilijk! Je hebt het mooi zo bij elkaar staan hoor!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anita,
    Wat leuk dat je bij mij een berichtje hebt achtergelaten. Ik ben inderdaad net begonnen. Jou blog ziet er prachtig uit dus ik ga je ook volgen.
    En die hertenkop, hij staat erg leuk!
    Ik denk dat ik morgen maar even langs de Action ga haha.
    Fijne avond nog!
    Liefs Michelle
    Wonen & dromen

    BeantwoordenVerwijderen