zondag 2 november 2014

Open Schuur

Het waren misschien wel de laatste dagen dat we zo konden genieten van het mooie zonnige weer.Wat was het heerlijk.....ik ben dan ook bijna de hele dag buiten te vinden en heb wat gefreubelt in de open schuur.


De witte keukentafel kon ik echt niet meer aanzien en heb hem dan ook uit de schuur verbannen!
Ik had nog een klein oud keukentafeltje staan en hier heeft mijn man een tijdje geleden een blad van steigerplanken opgemaakt. Ik heb dit tafeltje toen ruw met paste wax behandeld en heb het zolang hier neergezet. Je krijgt gelijk een andere sfeer!
Hij is natuurlijk te klein om samen met familie en vrienden hier aan te eten, dus er moet nu toch echt een andere tafel komen!



De decoratie heb ik niet echt uitgezocht. Dit is wat ik voorhanden had, want ik ga nu toch echt niet meer spullen van binnen naar buiten sjouwen. Dat is weer iets voor in het voorjaar :))




Ik heb de tafel niet meer in het midden gezet, hierdoor hangt de lamp boven de tafel niet meer op zijn plek. Maar ik wil toch een andere indeling maken en misschien wel een ander kleurtje op de wanden. Dit is weer een klus voor het voorjaar.....





Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige post.

En ja....jullie hebben me toch echt aan het denken gezet met de trap. Ik weet dus eigenlijk niet meer of ik hem wel wil verven.....Het is wel van dat oranje hout, wat je misschien niet goed kon zien op de foto.....Ik ga eerst maar eens de blanke blinkende vernislaag eraf halen, en dan zien we wel??

Welkom nieuwe volgers! 

Groetjes Anita

28 opmerkingen:

  1. De open schuur is wel een heel mooi plekje om die fraaie herfstdagen in door te brengen. Het ziet er heel sfeervol uit, door de combinatie van kleuren en materialen. Een vriendin van mij heeft in haar veranda een warmtelamp hangen, vorig jaar konden ze daardoor met de kerst buiten eten, in het donker met veel sfeerlichtjes aan. Zo heb je er nog veel langer plezier van.

    Een fijne week, Anita. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is best knus zo,`klein tafeltje .

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n plek in je tuin waar je overdekt kan zitten, gezellig zo en net wat je zegt... de rest komt in het voorjaar wel weer, maar het ziet er echt gezellig uit zo hoor met dat tafeltje!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit Anita. Lijkt me heerlijk om zo'n beschut plekje te hebben. Fijn he dat we dit jaar zo lang buiten kunnen genieten...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een stuk beter dan de witte tafel: stoer hoor!
    Ik denk dat je de afgelopen dagen er ook wel hebt gezeten: wat was het heerlijk weer hè!
    Ben benieuwd hoe de trap gaat worden!!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is het enige wat mij ontbreekt ,een gezellig overdekt terras zoals bij jou.
    Zo gezellig ,met de mooie stoelen en het kaarsje aan.
    De tafel is misschien wat klein voor bezoek maar dan kan je in de winter op zoek naar een grotere tafel , leuk toch .
    Ik wens jou nog een fijne week
    Liefs christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker plekje zeg!!
    Wens je een fijne week toe
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid,..heel sfeervol en je plannen,..ik ben benieuwd!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uh.. ik vind vooral je muren zo prachtig ;) Maar zeker ook de hele combi! Als de basis mooi is dan kun je daar zo heerlijk op voortborduren! Goed geslaagd, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heerlijk om zo buiten te mogen zitten. Daarom wil ik ook zo graag verhuizen want dat mis ik enorm. Gezellig hoekje heb je nu al. En nu gaan brainstormen voor volgend jaar.
    Fijne week, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's heb je weer gemaakt!
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel sfeervol, Anita! Die grote tafel is weer iets om naar uit te kijken en ja, het was heerlijk om dit weekend buiten te zijn! We lezen vast wel weer hoe het met de trap gaat!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,
    Het was fantastisch weer, ik denk dat velen van ons genoten hebben.
    Je tafeltje is leuk geworden en je hebt weer wat om naar uit te zien in een mooie grote tafel.
    De trap die op een van de foto's staat, zou ik mooi zo laten. Ik weet iet goed hoe ik het moet zeggen, maar als je alles licht gaat maken, ddan is er geen onderscheiding meer. Dan is alles egaal. Zo,n trap geeft er juist een beetje diepte aan. Snap je wat ik bedoel?
    Succes ermee!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb toch een andere voorstelling van een 'schuur', haha. Wat een heerlijk sfeervol plekje heb je gemaakt. Met deze dagen zul je hier volop van hebben kunnen genieten. Maar ik denk ook als het nu buiten wat guurder wordt, dat het mbv wat heerlijke zachte plaids nog goed toeven is...Laptopje op schoot, op zoek naar een grotere tafel...
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me goed toeven daar op mooie dagen in jullie open schuur. Het tafeltje is leuk geworden, maar om aan te eten met vrienden en familie heb je wel een grotere nodig ja.
    Jullie hebben dus nog wel wat te doen binnenkort...
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat de zonnige dagen verdwenen lijken, in jouw schuur lijkt het me anders heerlijk!
    Je tafeltje is als vervanger best een mooi exemplaar, zo voor de winterperiode kom jij er wel mee door.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gaaf zeg! ik zou er niks meer aan doen, het is toch geweldig zo, wat een sfeertje zeg:) t lijkt wel een klein huisje, wow.
    ja, oke een iets grotere tafel dan;-)
    ben benieuwd wat je met je trap gaat doen, ik kijk eerst bij jou af, haha
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat kun je eigenlijk geen schuur noemen daar is het veel te mooi voor!! Heerlijk sfeertje hoor.

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er super gezellig uit en wat lijkt me dat een heerlijke plek...mooie foto's....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het zo'n mooi plekje die open schuur van je....en de kleur op je muren..vind ik ook helemaal mooi! Ik zou zeggen niets meer aan doen, behalve dan een grotere tafel..dat is we handig! Maar eerst maar eens lekker winter!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die open schuur is zo te zien wel een hele fijne, sfeervolle plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt zo'n prachtige schuur, ik zou (op de grotere tafel na) er niets aan veranderen hoor, het is 1 en al sfeer als ik je foto's zie!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, ik zou hier dus echt niks meer aan veranderen, staat supergezellig zo. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige plek, heerlijk sfeertje ook!
    Liefs. Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een sfeervolle post, merk wel dat ik al een tijdje niet meer langs ben geweest, maar ben nu aan het inhalen. De kleuren zijn echt prachtig. Bij ons in de eetkeuken staat ook nog altijd een tafel die toe is aan een renovatie, maar daar hik ik al paar jaartjes tegenaan. Komt vast nog wel een keertje.

    Decoratie wat je voorhanden had, nou niks mis mee, vooral ook die cloche / foodcover, wat een schatje.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuk om te zien hoe het er nu uitziet, ook al lijkt het alsof jullie er niet veel moeite voor hebben gedaan, het ziet er toch erg mooi uit! Ik vind ook dat schedeltje met gewei erg leuk, mag ik vragen waar die vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ymke,
      bedankt voor je leuke reactie!
      Het geweitje heb ik te koop op mijn verkoopblog.

      Groetjes Anita

      Verwijderen