maandag 29 december 2014

Verkoop & Plaid

Wat heb ik genoten van de mooie kerstposts die allemaal voorbij zijn gekomen. En toch heb ik de kleine kerstdecoratie's hier al opgeruimd. Alleen de kerstboom staat er nog. Die mag ik van de andere gezinsleden nog niet opruimen. Voor mij mag hij toch ook al weer weg, want ik heb al weer plannen voor de plek waar nu de kerstboom staat....hi....hi....

Ondertussen heb ik weer een aantal nieuwe items op mijn verkoopblog toegevoegd.

 Vergrijsde eiken nachtblaker

Dit sobere vitrinekastje/vliegenkastje. Ik heb lang getwijfeld of ik dit kastje zou gaan verkopen. maar ik heb er eigenlijk toch geen plek meer voor. Het is geverfd met de verf van Farrow & Ball, maar je kunt hem natuurlijk in iedere gewenste kleur verven.

 Robuuste houten kandelaar.

Ovaal stenen potje met ijzeren ringen aan zijkant.

Een stevige grote rotan mand/bak met houten bodem.Meegenomen uit Frankrijk.
--------------------------------------------------------

De laatste weken heb ik ook niet stilgezeten en heb vanalles verranderd, "op te kop getikt", en spullen een metamorfose gegeven. Maar dat bewaar ik voor het nieuwe jaar.

Wel laat ik jullie nog de plaid zien die ik twee weken geleden bij LB heb gekocht voor weinig.
Ik zag hem voorbij komen op de blog "Onder de rieten kap". Inmiddels heb ik deze plaid al bij verschillende blogsters voorbij zien komen.





 Ik wens jullie volgers, stille volgers en mensen die zomaar even voorbij komen op mijn blogeen gezond en gelukkig en ook vooral
 een inspirerend en creatief 2015!  

Ik wil jullie ook vooral bedanken voor de lieve, spontane en soms hartverwarmende reactie's die ik het afgelopen jaar mocht ontvangen!
Tot in het nieuwe jaar!

Groetjes Anita





29 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd mag de boom er van mij ook wel uit, maar aan de andere kant staat het 's avonds nog wel erg gezellig. Maar aanstaande donderdag is het toch echt zover ;-). Ik kan dan ook weer genieten van een opgeruimd huis.

    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling. Bloggen is zó leuk, ik geniet vooral van de trouwe contacten en daar ben jij er ook zeker één van. Dus jij ook heel hartelijk dank voor je reacties en inspiratie! Ik wens je een heel gezond en sprankelend 2015 toe!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik blij dat ik lang niet de enige ben die de kerstboom zou willen wegdoen ( met een grote kwispelende hond kan je het al raden )
    Ik wil jou en je gezin een spetterend nieuw jaar toewensen .
    Ik zie jou heel graag terug in het nieuwe jaar met al inspiratie genoeg , denk ik ....
    Ik kijk er naar uit .
    Tot volgend jaar ,
    Lieve groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is ie he, dat plaid!! Ik heb hem ook een paar weken geleden gekocht! En het liefst zou ik de kerstboom oudjaarsdag de deur uit doen, want wij vieren het thuis met een redelijk groot gezelschap en aangezien hij heeeel veeel ruimte in beslag neemt... Maar aan de andere kant ook nog wel ff gezellig. En nieuwjaarsdag meteen weg!

    Ben benieuwd naar je komende posts.
    Wens jou ook alle goeds voor 2015 en een goede jaarwisseling!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen boom om op te ruimen, en moet zeggen dat ik hem ook niet gemist heb.
    Ik krijg al wel de neiging om gigantisch aan de poets te gaan, iets wat ik altijd heb aan het eind van het jaar. Maar ik houd me nog maar in, want er komt nog best veel aanloop en met die sneeuw/ijs troep buiten loopt het ook allemaal zo in.

    Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling.
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja mooi is ie he die plaid, hier ook weer zo mooi op de foto gezet!
    Ik wens jou ook alle goeds voor 2015!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes weer! Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spullen....hele fijne gezellige jaarwisseling......liefs van mij....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie spulletjes, vind vooral het blakertje super. Lekker zo'n mooie warme plaid, zeker nu met dit weer..brr.
    Ik wens je vast een fijne én veilige jaarwisseling toe en ik hoop volgend jaar weer vaak "op visite" te mogen komen..;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij ons staat de boom ook nog en vind het nog veel te leuk om die nu al weg te doen.
    Meestal ga ik vlak na nieuwjaarsdag alles opruimen...nu nog even ervan genieten.
    Leuke spullen allemaal, plaid zag ik ook al eens... erg mooi!

    Wens je ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en liefdevol 2015!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ken het gevoel ook om de kerstboom al weg te willen doen maar wacht toch nog even tot het einde van de week!;) nu met die sneeuw hoort ie er toch nog een beetje bij.. je hebt weer mooie spullen op je verkoopblog gezet!!

    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015 gewenst!

    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier staat de boom nog, traditie om hem pas op te ruimen de eerste week van januari.
    Vind het ook nog wel gezellig staan.
    Mooie spullen heb je te koop hopelijk gauw verkocht.
    Je plaid is erg mooi, kon je wel goed gebruiken de afgelopen dagen, wat was t koud.
    Goede jaarswisseling en een mooi 2015!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er nog niet eens aan gedacht om de kerstboom op te ruimen; zo gezellig met de lichtjes! Maar zo is iedereen weer anders! Je hebt weer mooie spullen te koop staan, lekker ruimte maken voor nieuwe spullen :-). Heerlijk plaid ook, die zal je deze winter vast regelmatig erbij pakken! Gezellige jaarwisseling en een heel gelukkig nieuwjaar!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de boom zaterdag er al uitgegooid ik was hem al zat, en de rest van de spulletjes vandaag.

    Hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar met veel leuke posten.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,
    Zal ik eens heerlijk eerlijk zijn? Hier schijnt de zon al een paar dagen lekker en dat stijgt zo mijn hoofd in dat ik al weer aan het veranderen ben naar het voorjaar toe. En dan is het toch nog vroeg donker en dan gaan er weer veel kaarsen aan, een heerlijke sfeer.

    Wens je met je gezin een mooie jaarwisseling en een heel goed 2015 waarin ik hoop dat we weer fijn van elkaars bloggen mogen genieten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie plaid is dat inderdaad!!
    Een gezellige jaarwisseling, tot in het nieuwe jaar en natuurlijk alle goeds gewenst!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anita, wat een prachtige plaid ... soms vind je bij LB eens toffe
    spullen ik wip af en toe eens binnen om te gaan neuzen...
    Ik wens jouw en je familie een héél fijne eindejaarswisseling
    en veel blogplezier in 2015 !!
    Fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dat plaid..........................wow ben ik blij dta ik bijna jarig ben:))
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi plaid is dat, en hier gaat alles (nou ja dat was ook niet veel ) er op 1 januari uit.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
    Liefs,Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben die boom ook al helemaal beu :)
    Ik gok dat die over 2 dagen weer in de doos zit.
    Gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie blogje, ik zag u via andere blogsters..leuk om verder hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kijk zo gaat dat met huizen, steeds weer nieuwe ideeën, leuk en ik ben benieuwd, we zien het vast in het nieuwe jaar. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015. Ga nog even op je verkoopblog kijken.
    groet, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De boom ging er bij mij ook gelijk uit! Ook ik had alweer zin om het weer anders te stylen.Fijne jaarwisseling en tot in 2015! Liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige plaid !!!
    Voor jou ook een fijn nieuw jaar !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij bedankt voor alle inspiratie …. Ik ben nu al benieuwd welke dingen je op de kop hebt getikt maar dat laat je ons vast volgend jaar zien en dat is al heel snel ;-)

    Wil je dan ook een fijne jaarwisseling wensen en veel goeds voor het nieuwe jaar !
    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Voor jou een heel mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2015.
    Dank je wel voor een mooi blogjaar!

    Liefs,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015!
    Dat we maar weer een insprirerend blogjaar tegemoet gaan.
    Ik volgde je nog niet maar nu wel hoor, gezellig ;-)

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja ook bij mij ging de boom er na de kerst uit en dan begint het.... het verplaatsen en verschuiven en veranderen... kortom lekker bezig.... nog ietsje naar links... of... je kent het vast wel!
    Hele fijne jaarwisseling en beste wensen voor 2015!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

  28. En arribar a aquest dia, no puc deixar de pensar en la infantesa, aquells moments plens de màgia, que tots hem viscut en la nostra infància

    Feliç Nit de Reis ♕ ♕ ♕

    ✿•*¨`*•. (¯`v´¯) (¯`v´¯) .•*¨`*•✿
    . . . ✿•*¨`*•.¸(¯`v´¯)¸.•´*¨`*•✿ . . .
    ……...…♥ •.¸.•´♥……………
    Elracodeldetall.blogspot.com (^‿^)✿ petons

    BeantwoordenVerwijderen
  29. oooo ik ben al te laat zag ik...wat een prachtige blaker zeg!! Mooie plaatjes ...heerlijk sfeertje!
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen