zondag 29 maart 2015

Sfeer proeven

Gisteren zijn wij even sfeer gaan proeven in 't Hoogehuys in Kessenich België (klik) bij ons net over de grens.
Niet alleen het pand "Aan de grens" hebben ze twee weekenden open, tevens kun je ook door hun woonhuis lopen dat prachtig gestyled is. 
Jullie hebben al vaker hier over gehoord bij een aantal andere blogsters, dus schrijf ik er niet zo veel over. 

Kijk en geniet......












 Het pand "Aan de grens" is soberder en stoerder kwa styling. Ik kon hier maar twee foto's maken. Het was hier helaas wat te druk voor.




Ik had me voorgenomen niets te kopen. Dat is mij helaas niet gelukt....
Deze schattige kaartenhoudertjes zijn mee naar huis gegaan. Altijd leuk om ergens bij te zetten......
Ik heb er voorlopig twee kransjes in gezet die ik gemaakt heb van de dunne twijgjes van de Wingerd.


Ik zie dat er inmiddels weer nieuwe volgers zijn bijgekomen.....Welkom!!

Groetjes Anita 

28 opmerkingen:

  1. Mooi sfeertje leuk de kaartenstandaards!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg deze zaak ook op Facebook...heel mooi allemaal.
    Die houdertjes heb ik ook, zijn zo leuk met een piepklein kransje.
    Fijne Zondag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarthouders heb je gekocht. Leuk om er zo een kransje in te doen!
    De winkel ziet er super sfeervol uit. Leuk zo'n uitje!
    Fijne week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lieve houdertjes....ik zie ze ook steeds.......

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zaak. Jammer dat het erg ver is voor mij.
    Ik zie een heleboel leuke spulletjes. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jammer dat het hier ver vandaan is, anders zou ik het wel weten. Gelukkig dus maar dat jij een aantal sfeerplaatjes hebt gemaakt, zo kan ik toch een beetje sfeer proeven.

    Mooie kaartenhouders heb je gekocht!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is hier vlakbij dus ik ga dit zeker de komende dagen eens op mijn agenda zetten want ik blijf maar kijken naar deze mooie foto's.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is hier vlakbij dus ik ga dit zeker de komende dagen eens op mijn agenda zetten want ik blijf maar kijken naar deze mooie foto's.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed adresje , ik zou er haast willen wonen , zo mooi.
    Ik kan goed geloven dat je daar niet buiten komt met niets , heel leuk jouw kaartenhouders.
    Fijne avond
    Groetjes
    Christel , garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie plaatjes van de winkel!!
    En super leuk zijn de die houdertjes!!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige winkel.
    Veel plezier van je houdertjes!
    Groetjes Inge
    deknotwilg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi winkel , mooie foto's. Heerlijk de sfeer daar en wat ben je leuk geslaagd met de houdertjes. Dus meteen maar kransjes gemaakt om het af te stylen hi hi.
    Dank je wel nog voor je rwactie om mijn blog. Ik heb de kast gekocht je ziet hem snel op mijn blog.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie zaak , ik ga eens zien of ik ze volg op fb ..
    Mooie houdertjes !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd leuk om sfeer te proeven, je hebt er een mooie impressie van gegeven.
    Je houdertjes zijn heel leuk, het lijkt wel of ze betonnen voetjes hebben, stoer om mee te stylen, jij hebt ze direct een functie gegeven voor je mooie twijgenkransjes.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het viel me al op dat jij zo'n rustige foto's had gemaakt... bij ons was het zowel in het hoge huis als grenspand erg druk!
    Fijn om via jouw blog gewoon nog een keertje te genieten van de geweldige sfeer daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige winkel is dat zeg, en die houder is erg leuk, heb deze zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat was een leuke dag uit, Anita!
    Wat een leuke winkel.
    Ik vind die kaartenstandaard heel leuk.
    Een fijne week gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd leuk om rond te lopen in een prachtige winkel waar zoveel moois te zien is, heerlijk inspiratie opdoen. Leuk hoor die kaartenhoudertjes!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, daar zou ik ook wel eens naar toe willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig, Anita! Leuk zo met die kleine kransjes, geniet ervan..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita. Het was mooi he! Wij waren er ook afgelopen zaterdag. Gelukkig was het toen nog niet zo druk. We hebben weer veel inspiratie opgedaan.
    Ik heb Pascale bijna zover dat ze ook gaat bloggen. Leuk he.
    Ik moet mijn post nog schrijven en ook ik ben niet met lege handen naar huis gegaan. Haha, dat is ook bijna niet mogelijk daar he.

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Anita,
    Die decoraties zien er allemaal top uit. Ik ben vooral fan van die open haard, die zou ik zelf ook graag willen.
    Geniet ervan!

    Liefs,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig om in zulke mooie winkels rond te lopen, Anita. Hè wat jammer nou dat je je niet kon inhouden hihi. Die houdertjes zijn super leuk hoor!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi sfeertje daar. Zie leuke ideeën met mos en eitjes...die houten bak vind ik super sfeervol, maar ook de tulpjes in mos vind ik bijzonder geslaagd. Ik kan me voorstellen dat er wat mee naar huis ging...leuk die kaartenhouders, om ze dan juist voor iets anders te gebruiken, zo met die kransjes. Erg leuk!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heerlijk hè....dat gesnuffel in zo'n winkel en dan vooral je voornemen om niks te kopen! Haha.....dat lukt toch niemand op zo'n plek!
    Leuke kaartenhouders!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuk die kaarten houders!
    Daar kun je mooi mee decoreren!

    Een hartelijke groet van Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind het altijd heerlijk om foto's te bekijken van woonwinkels, echt een aanrader deze winkel zie ik!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk om even met je mee te kijken. Zo leuk om lekker rond te snuffelen. Leuk zijn ze, die kaartenhoudertjes, met die kransjes erin zijn ze helemaal super!

    Liefs Gonda

    BeantwoordenVerwijderen