vrijdag 29 mei 2015

Deckchairs


Een gedeelte van de kapschuur heb ik jullie nog niet laten zien. 
Ik was op zoek naar een paar makkelijke stoelen en heb ze na wat speurwerk op mp gevonden!
Het zijn vier deckchairs geworden.
Ik heb dit model stoel altijd mooi gevonden, het is een tijdloos model en zitten echt heerlijk!!


Ze hadden er vier te koop, eigenlijk had ik er maar twee nodig voor in de kapschuur. 
Maar ik heb ze toch maar alle vier meegenomen.
Ik heb de eerste twee stoelen direct opgeknapt en geverfd. Ik wilde natuurlijk gelijk resultaat zien......haha... dat is herkenbaar, toch? :)

Zo zagen ze eruit toen we ze kochten.


Twee deckchairs staan nu hier in de kapschuur, de andere twee moet ik nog zwart verven en krijgen ergens anders een mooi plaatsje in de tuin.


De houten zuil waar eerst het borstbeeld van David opstond hebben we voorzien van nieuwe boven en onderplankjes, en heeft hier ook een plaatsje gekregen samen met de met muurvuller bewerkte pot.



De plaid kun je met deze dagen wel gebruiken, het wil maar geen zomer worden brrrr :(



Het schildje kocht ik zo op een rommelmarkt.


Met Paste Wax bewerkt en op twee oude plankjes bevestigd.
Daarna de plankjes met de "eigen gemaakte loogbeits"
behandeld.

Dit is het geworden.....Leuk toch?





De kleine guirlande heb ik van het snoeiafval van de buxus gemaakt.



Fijn weekend allemaal!

Anita

40 opmerkingen:

  1. Heerlijk sfeertje in je kapschuur!
    Hopelijk kun je er snel lekker genieten van het zonnetje.
    Fijn weekend, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er weer super uit, Anita. Een paar jaar geleden kreeg ik een soortgelijke chair voor moederdag cadeau en ik ben er nog altijd blij mee. Ik vind de met muurvuller bewerkte pot ook heel mooi geworden!! Mooie sfeerplaatjes, voelt helemaal goed.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoelen zijn dat. Gek...maar ik had juist het idee dat deze helemaal niet lekker zaten. Maar daar vergis ik me dus in. Ik vind ze heel sfeervol. Je hele kapschuur trouwens ook.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja... Janny...ze zitten echt lekker en ook zonder kussen!

      Verwijderen
  4. Ziet er mooi uit zeg!!
    Groeten, Klazina Pels

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O...die stoelen zitten zo lekker...wat zijn ze mooi geworden.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had de stoelen al voorbij zien komen op fb.
    Had er nooit aan gedacht ze in het zwart te verven , zo geslaagd zeg.
    Ze zijn werkelijk mooi geworden .
    Ook het ornamentje , super !
    Laten we hopen dat het plaidje binnenkort niet meer nodig is.
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo gezellig, die kapschuur van jullie. De deckchairs zijn super geworden en staan er heel mooi in. Je bent druk in de weer geweest de afgelopen week met goed resultaat.
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn de stoelen mooi geworden!
    Wat een verfbeurtje kan doen!
    Als de zon nu ook nog zou schijnen zou je ze ook heerlijk kunnen inwijden.
    Je ornament is ook mooi geworden.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Éen voordeel van het koude weer: jij kunt heerlijk overdekt zitten op een prachtig plekje in mooie, opgeknapte stoelen met een plaid om je heen: als dat geen genieten is!!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij bent ook heerlijk creatief he! :) super goed idee van de guirlande en het schildje. Alsof het zo uit de winkel komt! De stoelen zijn prachtig, anders zo he als je ze verft?

    Prachtige plaatjes om naar te kijken, laat staan er in te genieten!!

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig.....wat weer leuk! Zo'n schildje.....ha als ik je er mee had zien lopen dan denk je toch.....hmmmmm ;0) mijn bedenkingen......en zie nu.......GAAF!!! Vind je toef groen ook erg leuk.....en ha....je stoelen ook natuurlijk.
    Ben benieuwd naar de andere 2 straks

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er prachtig uit wat zouden jullie genieten daar ... zo zie je maar hoe je van niets weer iets kan maken en weer volop ervan kan genieten ...wens je een fijn weekend en mooi weer ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je heerlijk bezig geweest, Anita! Pracht-stoelen zijn het geworden. Geniet ervan!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Prachtig zeg! Dat wordt genieten op je nieuwe stoelen :)
    Fijn weekend!

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb er 2 op het dakterras stasn. Zitten heerlijk en eigenlijk zit ik er te weinig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat prachtig ... wat je toch weer van MP af kan halen, geweldig!
    Fijn weekend!
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk, zo'n mooi ingerichte kapschuur. Leuke oplossing heb je gevonden voor het schildje.
    Jij ook een fijn weekeinde.
    Groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van deze stoelen ga je heel veel plezier hebben, want ze zitten heerlijk! Wij hebben er twee in ons prieeltje staan (wel wit natuurlijk ;-). Handig dat je evt. een glaasje of hapje op de leuning kunt zetten. Ik vind ze, nu ik ze zo bij jou zo zie, wel héél leuk in het zwart...Ze passen perfect in je sfeervolle kapschuur. Je buxus-festoen hangt er ook heel mooi! Ach, en binnenkort is je plaid alleen nog maar een stylingsobject en geen noodzaak meer...toch? Het zal toch eens een keer zomer worden...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blijven leuke stoelen, en in het zwart helemaal.
    Die deken heb je idd nog hard nodig...

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn erg mooi hoor!...liefs Ria....fijn weekend!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn je stoelen leuk in het zwart!
    Je bent weer heerlijk creatief bezig geweest.
    Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg die stoelen is zwart geverfd, voor die andere twee vind je ook vast wel een mooi plekje. Wat een heerlijke sfeer in je kapschuur en je wandpaneeltje is superleuk zo!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn je stoelen mooi geworden. En die kapschuur zo sfeervol. En de plaid ik hoop dat we die snel in de kast kunnen liggen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. jaaaahhhhaajjjjjaa! gaaf zijn ze, deze blijven tijdloos, k vind ze ook altijd prachtig, zitten ze ook nog lekker:) herkenbaar gelijk starten, liefste nog neerzetten als het nat is;-)
    dat schildje heb je leuk gedaan zeg, ik had er niet opgekomen hoor!
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lekker bezig weer, Anita! Je nieuwe stoelen passen hartstikke goed daar in je kapschuur en die andere twee wil ik straks ook graag op hun plekje zien hoor ;-)!
    Liefs en een fijn weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooi plekje jullie kapschuur. De stoelen zijn in het zwart heel mooi geworden.

    Gezellig weekend, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig opgeknapte stoelen!!! WAUW en wat staan ze leuk in jullie kapschuur, echt geweldig!
    Ik vind alles daar mooi....ideaal zo'n prachtige knusse buitenkamer!

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh ik vind jouw schuur zo gaaf! Die muren zijn zo mooi doorleefd, die stoelen staan er perfect, daar kun je wel blij mee zijn ja! Dat schildje is ook gaaf geworden zeg, echt een heel leuk idee!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je een prachtige kapschuur! super sfeervol ingericht! De stoelen staan er ook erg mooi. Zeker ook nu je ze zwart hebt geschilderd. Voor de andere twee vind je vast wel een leuk plekje.
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anita, wat een super mooie post alweer, wat zijn die stoelen mooi geworden in een donker kleur, passen héél goed in je gezellige kapschuur !! Die kandelaar vind ik ook suuuper mooi zo één wil ik ook wel eens tegen komen hoor :-):-)
    Fijne zondag nog en geniet ervan
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn prachtig geworden...in zwart veel mooier...ik heb ze van kunststof omdat ze het hele jaar buiten moeten blijven staan en manlief geen zin had om te blijven verven. Staat super bij jou...de buxusguirlande is super mooi...en een leuk idee, heb ik vorige week gesnoeid en alles weggegooid...fijne avond en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja het blijven prachtige stoelen, heel mooi in stoer zwart...
    heel sfeervol onder jullie kapschuur .

    Als het goed is dan krijgen we van de week mooi weer.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een likje verf al niet kan doen hè! Je stoelen zijn prachtig geworden.

    Je hebt alles weer gezellig weten aan te kleden. Een fijne plek om veel in te vertoeven . En dat gaat misschien al wel snel gebeuren als ik de weerberichten mag geloven.

    Fijne week gewenst.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Bij jou is het iedere keer genieten, leuke stoelen zeg, een likje verf
    tovert ze om tot een sfeervol geheel in jullie kapschuur.
    Met de schildjes heb je weer een mooi nieuw item erbij!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind je stoelen prachtig geworden.
    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat zijn je stoelen mooi geworden zeg, wat een likje verf al wel niet kan doen. ;-) Daar kun je zo goed zitten in de kapschuur, wat een sfeervol plekje!
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ja heerlijk die stoelen en super mooi opgeknapt en ja leuk harnas aan de muur en toef!
    Ziet er onwijs gezellig en mooi uit!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Die stoelen heb ik ook, alleen onbehandeld....zitten super lekker hè, fijn zo'n kapschuur!
    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen