zondag 23 augustus 2015

Hoeve Hofackers

Vanmiddag heerlijk genoten van een middagje terras en woonwinkel Hoeve Hofackers in Baarlo. 
Voordat we op het terras gingen zitten maakten we natuurlijk eerst een rondje door de prachtige winkel.
Ik heb voor jullie gelijk een paar foto's gemaakt.....niet al te goede foto's, maar hoop dat jullie toch even kunnen meegenieten ;))
















Ik wil jullie ook nog allemaal bedanken voor jullie reactie's op mijn vorige post en de leuke reactie's die ik mocht ontvangen op de photodiary van de Wemelaer!

Nieuwe volgers WELKOM!

Anita

20 opmerkingen:

  1. Jullie hebben vast een heerlijke middag gehad..terrasjes pakken en wooninspiratie opdoen! Heerlijk! Mooie foto's...!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk als er een post van jou te voorschijn komt, deze keer met prachtige foto's .
    Een terrasje en op de koop toe , wooninspiratie opdoen , super namiddagje .
    En ben je met lege handen naar huis gekomen ?
    Kan ik mij niet voorstellen , haha.
    Fijne zondag , christel van Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige winkel is het he? Helaas is het voor ons zo'n eind rijden.. Maar het is een van mijn favorieten. Heb he nog wat gekocht?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een lampenkap meegenomen...voor de rest heb ik me ingehouden hihi...
      Ik wilde eigenlijk alleen wat inspiratie opdoen hihi...

      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Wat mooi! Leuk dat je wat foto's wilt delen.. mooie plaatjes.
    Leuk om er een dagje van te maken, staat ook op mijn to do list.
    Groet, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winkels bekijken verveelt nooit en er dan een lekker middagje van gemaakt.
    Heerlijk!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk een dagje woonwinkelen!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het staat bij ons ook nog op het lijstje om Hoeve Hofackers te bezoeken. Het is bij ons ook niet in de buurt.
    Na het zien van je foto's heb ik er ook helemaal zin in!

    Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh leuk, daar maak je dan meteen een dagje uit van he en inspiratie doe je zeker op in deze prachtige winkel!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk rondje door de winkel echt een winkel waar je met inspiratie vandaan komt, dank je dat je mij laat meegenieten!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sfeervol...en de inspiratie zien we wel terug in jouw eigen creaties. Verheug me er al op...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige winkel, ik zie super mooie spullen en ben benieuwd welke nieuwigheden jij gescoord hebt...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's hoor! Wat een sfeertje daar hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie dag om even rond te kijken, er is altijd zoveel te zien, alleen de sfeer maakt je al happy.
    Een aantal jaren geleden was ik er met een aantal blogdames, we hebben genoten, het is net te ver weg om er zo maar even naar toe te rijden.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita,

    Heerlijk om rond te kijken in zo'n mooie sfeervolle winkel en dan daarna een drankje doen op het terras. De foto's zeggen genoeg!

    Liefs Vittoria ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat lijkt mij een geweldig adresje. Het is hier ook niet om de hoek, anders wist ik het wel. Ik ben benieuwd naar je aankoop.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat jij er zondag geweest bent... Wij zijn er zaterdagmiddag nog langs geweest, maar niet naar de winkel of het terras deze keer... Ik had daar tijdens de bloggerdag in juni mooie dakpannen gezien en moest deze manlief nog laten zien. Maar wat is het een mooie en inspirerende winkel hè en op het terras was het vast ook heerlijk vertoeven: Geweldige plek daar!

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik zie genoeg! daar moet ik dus maar niet komen;-) t is allemaal even gaaf!
    grtjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk! Bij mij is het nu 2 jaar geleden dat ik er geweest ben, zou best wel weer eens een keertje willen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gave foto's, ik heb er net van de week iets besteld, het is helaas net iets te ver weg voor mij want ik zou er graag een keer rondkijken!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen