dinsdag 3 november 2015

Ik ben er weer....

Het is al weer en tijdje geleden dat ik een post heb geplaatst.
We hebben als familie een heftige tijd achter de rug. Mijn vader is twee weken geleden overleden na een heel kort ziekbed van twee weken.
Dan kom je in een achtbaan terecht van emoties en heel veel regelen.
 Daardoor heb ik ook bijna geen reacties geplaatst op Blogger. Ik heb geprobeerd om Facebook en Instagram wel een beetje bij te houden wat ook tevens voor wat afleiding zorgde. 
Instagram en fb gaat sneller en makkelijker.



Toch heb ik tussendoor wat gerommeld in huis en hier en daar wat anders gestyled. 
Vorige week ben ik toch gezwicht voor een grote houten olijfbak. 
Ik was bij 't Maaseiker Woonhuys in België waar ik even binnen liep. Eigenlijk voor inspiratie op te doen. Maar ja....je weet hoe dat gaat :)) En ja hoor...daar stond hij...... Een grote XXL olijfbak van Aura Peeperkorn.

Ik twijfelde al een tijdje om een olijfbak te kopen omdat je ze overal voorbij ziet komen in de woonbladen en op Facebook. 
Maar nu ik hem heb ben ik er heel blij mee, hij staat super stoer! Je kunt er van alles in decoreren. Wat ik er precies in wil zetten daar ben ik nog niet uit, ik vind hem zonder deco al mooi!

Toch wel echt een aanwinst op de salontafel!!







Voorlopig heb ik er een schoenmal, een hoedenmal, een pruikenmal en een houten kandelaar ingezet.





.Ook heb ik mij verwend met een schapenvacht van 't Maaseiker Woonhuys.


Op de kast liggen takken van de treurberk. De fauteuils heb ik ook eens van plaats verwisseld, je krijgt gelijk weer een ander sfeertje.





Ook kocht ik bij de A*ction deze grijze gebreide kabelplaid.


Toefje gemaakt van Pistache takjes.

Langzaam zal ik de draad weer oppakken en jullie zullen ook weer een reactie van mij gaan ontvangen, hoor :)) want ik blijf het bloggen toch ook heel leuk vinden!!
Voor diegene die mijn foto's ook op Instagram willen bewonderen....klik hier.

Anita

63 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je vader, Anita. Heftig wanneer zoiets op je pad komt en je ineens je focus daar volledig op moet leggen, terwijl er ook zoveel emoties bij komen kijken. Ik hoop dat jullie desondanks terug kunnen kijken op een waardig afscheid, hoe verdrietig het ook is om iemand die je dierbaar is los te moeten laten.

    Je hebt mooie aankopen gedaan hoor. Het plaid van de A.ction zag ik vorige week ook liggen, maar ik vond dat ik al genoeg plaids in huis had dus ik heb mij weten te beheersen. De olijfbak is heel gaaf, je ziet het inderdaad veel maar het is simpelweg een heel mooi item om in huis te hebben...de bak is niet voor niets zo populair.

    Ik wens je voor de komende tijd nog veel sterkte. Het is niet alleen het verliee dat verwerkt moet worden, maar er is vaak ook zoveel te regelen...dat kost veel energie.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies, je komt in zo een hectische periode terecht dat verwerking dan waarschijnlijk pas een stukje later komt.

    Je nieuwe aankopen zijn prachtig, vooral de plaid vind ik een heel leuke tip ;)

    Je hebt een mooie inhoud voor je grote olijfbak samengesteld, prachtige aanwinst.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met de komende moeilijke periode.
    De juiste woorden zijn er niet om het verdriet weg te nemen. Kan enkel zeggen, neem er de tijd en rust voor...

    Mooie aankopen! De plaid heb ik ook zien liggen!
    Maar nog steeds in dubio.. Heb al zoveel plaids ;-)

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met de komende moeilijke periode.
    De juiste woorden zijn er niet om het verdriet weg te nemen. Kan enkel zeggen, neem er de tijd en rust voor...

    Mooie aankopen! De plaid heb ik ook zien liggen!
    Maar nog steeds in dubio.. Heb al zoveel plaids ;-)

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita,
    Gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je vader.
    Je hebt mooie nieuwe aankopen gedaan!
    Veel sterkte de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita, nogmaals mijn oprechte deelneming...
    Wat een prachtige post zet je hier weer neer en hééél fijn dat je terug de draad
    oppakt en terug gaat bloggen, ik moet ook dringend weer eens een post plaatsen
    maar had de laatste tijd niet zoveel inspiratie...maar ik moet nog altijd iets laten zien hé op het blog :-) !
    Super mooie olijfbak heb je...die heb ik ook vorig jaar gekocht en ben er nog altijd
    héél blij mee, er heeft al vanalles in gestaan en gelegen.... je kan er zoveel kanten mee
    op zeker een héél goeie aankoop & aanwinst voor jouw prachtige interieur...
    Ik kan zo genieten van je prachtige sfeerfoto's prachtige kleuren in je interieur ....
    De zetel mag er zeker ook wezen en de plaid zag ik ook al liggen bij de action
    nog niet gekocht omdat ik al zoveel plaids heb...maar het is een héél mooie !!!
    Geniet in deze zachte herfstdagen van je prachtig interieur en je familie rondom
    jouw....véél sterkte !
    Fijne week nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heftige tijd heb je achter de rug gecondoleerd met het overlijden. Van je vader. Het is zo moeilijk om woorden van troost te vinden. Ik wens je dan ook alle sterkte toe en dat je samen met je naasten veel troost mag ontvangen.
    Wat heb je mooie aankopen gedaan. Die houten bak heb ik hier ook staan. Ik heb hem al wat jaartjes maar nog steeds geen spijt van. Ze blijven mooi. En iedereen stijlt hem weer anders.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader. Natuurlijk begrijpt iedereen waarom het bloggen er dan niet van komt. Vind het sowieso al knap dat je dan nu weer een bericht plaats. Heerlijk hoor want ik geniet zo van je mooie foto's. Ik volg je ook op IG. Gave plaid zeg. Wat ik me afvraag, wat is dat wat erop het hout zit naast de wandlamp?
    Liefs en groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Coby hihi....daar vraag je me wat hihi.
      Ik heb het van een rommelmarkt en zat op een houten plankje. Het was van geel koper en ik heb er een laag paste wax overheen gezet. Het lijkt op een klein harnas??

      Verwijderen
  9. Gecondoleerd ,et het verlies van je vader. Het is vandaag ook precies één jaar geleden dat mijn vader is overleden. Het blijft een gemis.

    Je hebt wel weer prachtige plaatjes laten zien. Je hebot net zo'n plaid als ik heb gekocht. Leuk is hij vind je niet?

    Groetjes en veel sterkte Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje. Ja...de plaid is mooi hé!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anita, heftig en verdrietig.
    Een overlijden van een ouder is altijd erg verdrietig, vooral als het dan nog zo plotseling is.
    Heel veel sterkte, ook als de komende tijd het gemis er zal zijn!

    Wel fijn dat je weer een mooie post wist te maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gecondoleerd, wat heftig. Ben ook erg eigen met m'n vader en lijkt me echt heel erg om die dan zo plots te moeten missen. Mooie plaatjes......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht al zoiets een harnas of een schild, supermooi.
    Sterkte he, gr. Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heftig nieuws Anita...gecondoleerd....sterkte voor de komende tijd.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd Anita met het plotselinge overlijden van je vader....wat heftig in zo'n korte tijd.....Ik wil je heel veel sterkte wensen....
    Misschien wel extra fijn nu dat je zo'n warm huis hebt...

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gecondoleerd Anita. Altijd moeilijk een ouder te verliezen, zeker als het zo snel en onverwacht is. Veel sterkte gewenst.
    Ik vind de bak heel mooi. Ik heb er zelf ook vaak bij gestaan in een winkel maar het toch niet gedaan. Maar nu ik hem weer zo zie....
    En ik ben op zoek naar een gebreide plaid, maar vind ze allemaal zo duur. Dit is dus een goede tip!
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje Anita ....wat vreselijk....heel veel sterkte hoor geef het de tijd die je nodig hebt.....liefs van mij Ria x...hoe kan ik je op fb vinden ?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gecondoleerd, Anita en heel veel sterkte de komende tijd. Hopelijk heb je dierbare herinneringen om te koesteren.
    Warme groet, Gerda


    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je vader. Heel veel sterkte voor jou en de familie in deze zware tijd. Je plaatjes zijn daarin tegen erg warm en sfeervol. Een feest om naar te kijken :)!

    Liefs
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gecondoleerd met het overlijden van je vader, moge vele mooie herinneringen aan hem je altijd omringen, veel sterkte!
    Geweldig dat je zoals altijd prachtige styling ideeën laat zien!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Ik heb (alweer 9 jaar geleden) hetzelfde meegemaakt, ook dat het zo snel en onverwachts ging.
    Maar dan is bloggen toch wel het allerlaatste waar je aan denkt, dus dat je er niet was geeft natuurlijk helemaal niks. Bloggen is toch geen moeten?
    Houd jezelf in acht, want je vader verliezen is best heftig en emotioneel, dat bloggen komt later wel weer eens.
    Groet,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gecondoleerd Anita met het verlies van je vader. Morgen is het 2 jaar geleden dat ik ook zo plotseling afscheid moest nemen van mijn vader. Veel sterkte voor de komende moeilijke tijd.

    Prachtig hoor de olijvenbak, en wat je zegt je kan er zoveel kanten mee op.
    Geniet ervan!
    Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh gecondoleerd.......logisch dat het bloggen dan er bij inschiet.......
    Wat een verdriet. Wens je heel veel sterkte. Vind je bak prachtig.

    Sterkte

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gecondoleerd Anita , ik weet wat het betekend een papa verliezen .
    Het overdondert je leven , op zo'n korte tijd afscheid moeten nemen ....
    Ik wens jou en jouw familie veel sterkte toe .

    Je hebt zo'n mooi stijl van decoreren , ik hou ervan .
    Die bak vind ik ook zo mooi dat ik een tweede heb besteld met mijn verjaardagsgeld .
    Weer prachtige plaatjes .
    Lieve groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel sterkte Anita met het verlies van je vader; ja zo zit je opeens in een sneltrein met je gevoelens en verdriet. Mijn vader is 16 jaar geleden overleden aan hartstilstand...

    Pas goed op jezelf!
    Je hebt weer een prachtige post gemaakt en je plaid ziet er super mooi uit, zo sfeervol bij.
    Liefs Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Anita, gecondoleerd met het plotselinge verlies van je vader. Dat is dan wel heel heftig in zo'n korte tijd! Ik wens jullie heel veel sterkte en moed voor de komende tijd, om het verdriet om het verlies te verwerken, om alle dingen die je moet regelen.
    Daarnaast heb je tijdens het rommelen in je huis wel weer prachtige sfeerhoekjes neergezet in je huis. En die bak vind ik heel gaaf.

    Nogmaals veel sterkte, liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beste Anita, net als alle anderen voor mij wil ik je condoleren met het verlies van je vader. Enkele jaren gelden heb ik zelf mijn vader verloren dus ik weet hoe ingrijpend dat is. Veel sterkte.
    Ik geniet altijd van je berichtjes en je foto's, ook op IG.
    Hartelijke groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gecondoleerd met het plotselinge verlies van je vader. Het is natuurlijk heel heftig om dit mee te maken, en dan staat je hoofd er niet naar om een post te maken voor op je blog.
    De bak vind ik ook mooi, maar het is wel wat jij zegt, je ziet hem best veel.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie.

    Lieve groet lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heftig Anita. Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van je vader. Wat kan het toch snel gaan he?

    Je bak is gaaf! En wat heb je mooie sfeerfoto's gemaakt! Prachtige plaatjes om naar te kijken..
    Neem de tijd om het verlies van je vader te vewerken......

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige sfeerplaatjes, fijn dat je daar toch een beetje afleiding in vind.
    Natuurlijk gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Dat is toch wel plotseling na een ziekbed van maar twee weken.
    Ik wens je dan ook veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ach Anita, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte!!
    Mooie foto's van je nieuwe aanwinsten en je sfeervolle huis!
    Take care!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje wat een verdriet en gemis. Gecondoleerd en heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Neem de tijd om dit verlies te verwerken vooral omdat het zo snel is gegaan. Het is niet niets.....
    Je aankopen zijn prachtig. En ja die bak zie je wel overal maar ik heb ook zo'n soort bak en hij staat overal mooi (ook met niets erin) dus daar is altijd wel een plekje voor te vinden. Je vacht is super. Wat een mooie kleuren.
    Dikke knuffel,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gecondoleerd met je vader, sterkte met het verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Als eerste gecondoleerd met het verlies van je vader. Heftig, als het zo plotseling komt. Dat moet eerst verwerkt worden en het zal altijd een lege plek blijven die niemand anders kan invullen, want een vader is zo speciaal...Neem de tijd en koester de mooie momenten die jullie hadden...
    In huis kun je gelukkig helemaal tot rust komen en je bent alweer bezig met gezellige hoekjes te maken. Mooi. Het geeft soms een statige kasteelsfeer weer...ik kan me voorstellen dat als de kaarsen aan zijn, het echt genieten is. Zeker nu, met dat speciale kaarsje voor je vader...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gecondoleed en heel veel sterkte x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gecondoleerd met het overlijden van je vader en heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Jeetje, gecondoleerd met het overlijden van je vader. Veel sterkte en kracht voor jou en je naasten.
    Geheel begrijpelijk dat je dan even niet achter de pc kruipt om de blog en andere zaken bij te houden.

    Mooie aankopen en weer gave foto's.

    Geniet van de kleine dingetjes, die kunnen je in deze verdrietige dagen opbeuren.

    Lieve groet,
    Mirjam
    MaDeLiefste

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ach Anita, naamgenoot én lotgenoot! Want ook ik verloor, vandaag precies drie weken geleden, onverwacht mijn vader. Wat een heftige periode he. De draad weer oppakken gaat met ups en downs.
    Ik wens jou en je familie heel veel sterkte. Hopelijk vinden jullie steun bij elkaar en troost in vele, mooie herinneringen.
    Lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Anita, wat een verlies zo plotseling. Ik wens je alle troost toe.
    Ik heb wel genoten van je foto's..
    Veel sterkte de komende tijd, neem de tijd en laat het zijn zoals het is.
    Lieve groet
    Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gecondoleerd met het verlies van je vader, Anita; veel sterkte!

    Wat een prachtige blog heb je. Ik ben zelf net begonnen aan een blog, maar als ik dan die van jou zie........ Ik ga nu ook nog even jouw andere pagina's bekijken; vast ook zo prachtig!
    (Zou het wel leuk vinden als je eens een kijkje neemt op mijn blog marrythuis.blogspot.nl, maar vergeet niet: ik ben nog maar een beginner :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gecondoleerd en veel sterkte Anita, afscheid nemen is zo pijnlijk.
      Je hebt mooie foto's geplaatst, vind de details ervan erg mooi!
      Liefs, Lydia

      Verwijderen
  43. Jeetje heftig allemaal...zo snel gegaan.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!

    Liefs,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gecondoleerd met je vader dat is wel heel snel gegaan, ik wens je dan ook heel veel sterkte toe.

    Mooie foto's, ik heb de bak ook maar vindt het mooi zo als die is of alleen een tinnen bord er in.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gecondoleerd met het verlies van je vader, dan is dat inderdaad allemaal erg snel gegaan zeg! Heftig hoor... en snap dat je dan niet aan bloggen denkt....

    Maar je hebt wel prachtige aankopen gedaan, de grote bak heb ik ook,....alhoewel het is al wel een twijfel gevalletje bij mij geworden :) omdat je ze veel ziet. Maar je kunt er wel veel kanten mee op, dus hou ik hem nog maar.
    En zo'n vacht is ook echt een sfeermaker, mooie sfeervolle foto's weer!
    Sterkte! En liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ach Anita, wat triest, gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Heel veel sterkte met de verwerking hiervan!

    Je hebt mooie aankopen gedaan, altijd weer leuk om het in huis gezellig
    te maken. Een aantal foto's tonen een bijzonder bijna mysterieuze sfeer, prachtig!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Wat erg dat het allemaal zo snel is gegaan.
    Je hebt een prachtige sfeer in huis.
    Leuk zijn die olijfbakken he, ik doe er regelmatig wat anders in.
    Sterkte de komende tijd.
    Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Vreselijk. Heel veel sterkte en neem je tijd om t een plek te geven.
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Van harte gecondoleerd met het overlijden van je vader, dat het zo snel is gegaan maakt het, denk ik, extra moeilijk. Ik hoop dat je toch met een goed gevoel afscheid hebt kunnen nemen want dat is zo belangrijk bij de verwerking!
    Ik wens je heel veel sterkte!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een verdrietig bericht, gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Heel veel sterkte!

    Groetjes, Inge
    de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Allereerst: Anita, gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik kan me voorstellen dat wanneer het op deze manier gaat, je geen tijd en zin hebt om te bloggen. Fijn dat je wat afleiding kon vinden via IG en FB (ook ik doe dat vaker dan Blogger om dezelfde reden: makkelijker en sneller -en meer interactie-)

    Je trog vind ik erg mooi, maar ik herken het gevoel wel dat wanneer het overal zo massaal opduikt, dat je dan eigenlijk niet achteraan in die rij wil aansluiten ondanks dat zo'n object mooi is.

    Zorg goed voor jezelf in deze zware tijd.
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gecondoleerd. Maar ik moet er wel even bij zeggen wat een prachtige meubels en accessoires heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gecondoleerd met het verlies van je vader. Begrijpelijk dat bloggen dan op een lager pitje komt.
    Je olijfbak is erg mooi. Je ziet ze inderdaad veel, maar ook ik blijf ze mooi vinden.
    Veel sterkte gewenst.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Vreselijk hoor. En dan ook nog eens zo snel.....ik wens jullie veel kracht toe de komende tijd.
    Gelukkig heb ik je weer gevonden op blogger. Was al volger dacht ik, maar je stond ineens niet meer in m'n leeslijst. Kwam ik achter via IG.
    Je olijfbak is prachtig. Staat ook nog op mijn verlanglijstje....

    Lieve groetjes,
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gecondoleerd met het overlijden van je vader, heel veel sterkte toegewenst xxx
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Anita...het is hier zo stil! Ik hoop dat je gauw tijd hebt om weer een keer een mooie post te maken :-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen