woensdag 13 januari 2016

Nieuwe poging nieuwe kansen

Voor de tweede maal probeer ik het bloggen weer op te pakken. Nadat mijn vader in oktober is overleden volgden nog een paar heftige gebeurtenissen zich elkaar op. Ze zeggen wel eens een ding komt niet alleen. Nou en zo was het ook......hier wil ik verder ook niet op ingaan.
Maar wil jullie wel heel erg bedanken voor jullie lieve reactie's op mijn vorige post en ook dat sommige het met mij wilden delen dat hun het zelfde al is overkomen. Dat doet je op zo'n moment dan heel goed.
Het leven gaat toch verder en moeten ons helaas bij de gebeurtenissen neerleggen al is dit niet altijd even makkelijk.
Ook heb ik bijna niet meer gereageerd op jullie posten....ik krijg het steeds drukker op IG en FB hihihi....maar dat heb ik al eens eeder in mijn vorige posten uitgelegd.

Maar hier ben ik dan ook gelijk met een heeeel leuk nieuwtje! Wij komen met ons interieur, nu in januari, in de WLS te staan. Vanaf 21 januari ligt het woonblad in de winkel maar voor geabonneerde valt de WLS een paar daagjes eerder in de brievenbus.


In oktober is Anneke Gambon hier geweest voor een fotoshoot van ons huis, Wilma Tjalsma kwam gelijk mee voor het intervieuw.
Ik heb die dag echt heel leuk ervaren, het waren dan ook twee heel gezellige dames!
Maar nu is het dan bijna zover.....achter pak weg een dikke week ligt ons interieur in de winkels hihihi bloos....bloos...

Nadat ik de laatste post heb gemaakt is ondertussen hier en daar nog wel iets veranderd....dat was echt een uitlaatklep voor mij. En ook nadat Anneke hier foto's heeft gemaakt is het hier in huis toch wel weer een tikkeltje soberder geworden in het interieur...... Ons interieur is hier altijd in beweging....
Ik weet ook niet meer wanneer en wat ik in de tussentijd heb veranderd, daarom gewoon wat sfeerfoto's. 

In de tuinkamer heb ik de spachtelputz muren voorzien van een streperig effect. Het wordt gelijk een stuk stoerder. Jammer dat toen Anneke foto's kwam maken deze muren er nog niet zo uitzagen.


In de woonkamer staat nu nu nog steeds de grote olijfbak die ik bij 't maaseiker woonhuys heb gekocht. De indiasche katoenen doek heb ik bij de kringloop gevonden. Maar de styling wisseld uiteraard hi...hi...



Takken van de treurberk hangen langs de kast.


Wat Asparagus bij de bloemist besteld en in een krans verwerkt.


Mijn eerste Hoffz pot gekocht! Want die vind je helaas niet bij de kringloop hi...hi....



Een mooi schapenvacht bij het Jagershuis in Nunhem gekocht.

Bij een oude man die betonnen items zelf maakt voor zijn hobby deze consoles, heb er twee van, en een paar leuke waxine houdertjes gekocht voor niet veel.....




Er staan weer nieuwe items op mijn verkoopblog




                                                                  Anita

37 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,

    Bloggen is ook wel tijdrovend. Wat geweldig leuk dat is altijd een hele ervaring. Ook wij hebben reportage,s gehad in de WLS en Seasons. Grappig om je huis terug te zien, door de ogen van de fotografe. Ben benieuwd straks hoe de reportage jouw huis laat zien. Leuk de foto,s die nou voorbij komen op je blog, heel sfeervol. Ach je blijft altijd wel in beweging met je interieur, dat is juist ook zo leuk.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had al gereageerd op fb dat je in WLS komt te staan. Als het goed is komt hij maandag in de bus. Ik ben zeer benieuwd hoor. Moeilijk om daar op te wachten he? Ik heb weer genoten van je mooie sfeervolle foto's.
    Sterkte met wachten, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita,

    Ik ben blij dat je weer een post hebt geplaatst en hoop dat je in de komende maanden geen vervelende dingen meer meemaakt en dus ook lekker kunt blijven posten.

    Wat spannend dat jullie huis in de WLS komt te staan. Het lijkt mij zo raar dat je in de supermarkt of boekhandel loopt en daar foto's van je eigen huis in de schappen ziet liggen. Je zou bijna iemand aan willen schieten om trots te vertellen dat het jullie huis is dat er in staat hihi. Ik ga het blad absoluut kopen, dus ik kijk er naar uit!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt het sfeervol en warm in huis. `k Ben benieuwd naar de raportage in de WLS, spannend! Sterkte met alles..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat er een reportage over jullie huis gemaakt is.
    Wat een prachtige doek heb je bij de Kringloop gevonden! Ik vergeet altijd om daar bij de stoffen te kijken.
    Hopelijk lukt het je om wat regelmatiger te bloggen, zoals jouw bedoeling is.
    Groet, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me super als je huis in een woonblad komt te staan. Ben heel benieuwd naar het artikel, hij komt gelukkig al snel. Je hebt ook weer mooie foto's in je post gezet.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je in een woonblad komt te staan! Toch altijd een hele eer, maar ook zeer verdiend. Je huis is een plaatje! Volgens mij is blogland een grote kweekvijver voor deze soort woonbladen, hihi. En als ik zo lees dat er weer van alles is veranderd, mogen ze nog eens terugkomen, toch?
    Mooi wat die man als hobby doet met beton. Zo'n adresjes moet je koesteren...
    Fijn dat je weer terug bent. Laten we hopen dat die vervelende tijd nu achter de rug is. Een nieuw jaar ligt aan je voeten en hij begint al meteen goed met die reportage!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had op FB al gelezen dat er een reportage van je huis in de WLS komt en ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat. Ik verheug me nu al op volgende week want dan valt de WLS op de deurmat. Weer een uitgave waar het interieur van bloggers te zien zal zijn. Het zal zeker een mooie uitgave zijn met jouw reportage erin. Dat wordt genieten!
    Groet, Margo
    (casadinarda.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's, even van genoten. Spannend hoor in de WLS en dat blijft bij ons zo, alles verandert constant hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig hebben we elkaar op IG ook gevonden. Zie dat jij, net zoals ik, een hoop veranderingen en nieuwe aankopen hebt opgespaard voor deze post. Hahaha. We zijn ook zo druk he. Ik wacht met heel veel spanning de nieuwe WLS af. Gelukkig ben ik abonnee dus heb m iets eerder.
    De foto's hier zijn in ieder geval prachtig!!!

    Lieve groetjes,
    Sanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor je huis prachtige spullen Anneke..leuk in de wls ben heel benieuwd liefs van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me erg spannend als je met je interieur in een woonblad komt! Heel gaaf we gaan het lezen!

    Groetjes van Priscilla
    creatodapris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita, ik kwam je al tegen op IG. ik heb het zelf niet hoor maar ben het wel van plan ik mag daar ook graag rond kijken.

    Mooie gezellige foto's weer en wat spannend zeg je huis in de WLS.
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk is dat hé zo'n dag met Anneke...je kijkt met andere ogen voortaan naar een reportage.
    Wilma kwam hier wat later, ook gezellig.
    Kijk uit naar je reportage, weet zeker dat het samen met die van Dianne de mooiste gaat worden...spannend!

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn om je hier weer tegen te komen! Ik zie je ook wel op FB en IG maar dit vind ik veel leuker!!
    Leuk dat je in de WLS komt, ben reuze nieuwsgierig! Maar, gezien de foto;s die ik regelmatig zie, is het ook geen wonder dat ze bij je hebben aangebeld!
    Ik hoop voor je op een beter jaar....sterkte, rouwen is hard werken en is maar niet zomaar over.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super spannend Anita! Ik ben ook zo benieuwd! Wat is het toch gezellig bij je!
    Hier is ook best wel het een en ander veranderd na de fotoshoot, maar dat hou je toch...

    Liefs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van dit nieuwtje waren wij natuurlijk al op de hoogte , ik was zo blij voor jou , de kers op de taart .
    Reuze benieuwd ben ik, om al die mooie foto's te zien en te weten dat jij in dat mooie huis woont .
    Ik hoop ook dat je de nare tijd achter jou kan laten en positief voorwaarts kan .
    Lieve groetjes
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh zo spannend he Anita, ik heb wel weer zin in een nieuwe uitgave van de WLS dus hoop dat ie volgende week donderdag (mss woensdag al) in de bus ligt. Het is altijd leuk als er een andere blogger in staat. Ik ben zo benieuwd. Geniet van alle voorpret, dat heb je wel verdiend na zo'n verdrietig jaar hoor, een leuke afleiding dit!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ben ik benieuwd om je prachtige huis te mogen vewonderen vanuit een andere invalshoek, lijkt me inderdaad ook voor jezelf spannend.
    Fijn dat het bloggen je weer wat afleiding bezorgt.
    Ik geniet weer mee,
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je een uitlaatklep vindt om met het interieur bezig te zijn, zo zie je maar ieder op zijn eigen manier. Het ziet er weer prachtig uit en we zien allen uit naar de WLS, kom maar op zou ik zeggen.
    Liefs Coby (IG cbcosycot)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O leuk dat er een reportage van je mooie huis in de WLS komt ga er vast in kijken.
    Mooie nieuwe stoere spullen heb je erbij!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er geweldig uit hoor, mooie plaatjes. Fijn dat je weer wat hebt gepost. Ik ben heel benieuwd naar de reportage in WLS!
    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een eer en een uitdaging om in de WLS te mogen staan!
    Ik heb ook genoten van je prachtige foto's hier op het log.
    Fijn dat je er weer was. Ik hoop dat je een nare periode langzaamaan kunt afsluiten, al zal je vader natuurlijk altijd in je hart blijven.
    Ik ga je reportage lezen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat onwijs gaaf dat je in de WLS komt, ben supernieuwsgierig naar de reportage! Blij dat je weer blogt, hoop dat 2016 een mooi jaar voor je wordt xxx
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal terecht dat je in de WLS komt Anita. Je hebt zo'n mooi en sfeervol huis. Ik weet nu al dat hij bij mijn favorieten zal horen.
    Het is ook zo leuk om je huis in het blad te zien staan. Dat is echt heel anders.... Geniet ervan.

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie foto's Anita, nog een paar daagjes wachten :-))). Zodra die in de bus valt spit ik m gelijk door op zoek naar jou reportage.

    Mijn man gaat volgende week de eettafel stralen ;-))

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe WLS. En jij hoort daar zeker ook in te staan met je mooie huis.
    Heb ondertussen al een aardige map van bloggers die in de WLS hebben gestaan.
    Geniet van de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spannend Anita.....de WLS....als t goed is ik in landelijk wonen...dus nog n blad kopen..;-)
    Mooi gestyled en fijn de afleiding die je ervaart na zoveel verdrietige momenten.

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat leuk.. die ga k zeker halen dan deze keer. Wat mooi zo je gestreepte muren! je hebt t zo leuk..
    Ik wens je alle goeds voor 2016!

    Groetjes Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk dat je in de WLS komt, je hebt ook een prachtig huis met die sobere inrichting.
    Ik hoop voor je dat dit jaar veel goeds brengt dat zal je wel nodig hebben als ik lees dat je veel nare dingen hebt meegemaakt.
    Ik ga genieten van de reportage.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dag Anita,
    Wat fijn dat je weer terug bent op het blog! Ik volgde je al een tijdje en miste je mooie blogs echt! Ik hoop dat je in dit nieuwe jaar er veel plezier aan heb.
    En die WLS ga ik natuurlijk goed bekijken!;-)
    Hartelijke groet,
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat leuk dat jullie in de wls komen! Ik geniet altijd van je mooie plaatjes :-) liefs mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoop voor jullie dat er weer mooie tijden aanbreken.
    En het klopt..een ding komt nooit alleen...heb deze ervaring helaas ook.
    Ben benieuwd naar jullie reportage in de WLS...nog een paar dagen wachten.
    Mooie foto's heb je trouwens gemaakt.

    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh leuk leuk ik lig volgende week voor de deur bij de Bruna om de WLS te scoren. Leuk vooruitzicht. Tof voor jou hoor zo'n reportage in dit te gekke woonblad. Ben heel benieuwd. Groetjes van Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh spannend joh je huis in de WLS..Ga hem van de week snel in huis halen om jou prachtige huis te kunnen bekijken!
    Verdrietig dat je moeilijke dingen moest meemaken..wens je van harte een beter jaar toe!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik ben in afwachting van de WLS. Zo leuk dat er weer bekenden in staan. Of bekenden....dat lijkt zo, door alle sociale media heb je het idee dat het ook écht bekenden zijn.
    Het zal vast en zeker heel mooi geworden zijn, want je hebt zo'n sfeervol interieur.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het tijdschrift heb ik gisteren thuis ontvangen. De reportage ziet er schitterend uit. Wordt er blij van en het geeft inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen