woensdag 20 januari 2016

Wonen Landelijke Stijl

Ja hoor.....gisteren viel hij dan eindelijk in de bus....Wonen Landelijke Stijl!!
In oktober had Anneke Gambon al foto's gemaakt en ik moest er toch een tijdje op wachten. Maar gisteren was het dan eindelijk zover....


Het is zo raar je eigen interieur voorbij zien komen in een woonblad. 
Raar maar tegelijkertijd ook een heel trots gevoel. 
Ik ben al zeker 12 jaar geabonneerd op de WLS en dacht altijd wat zou dat toch gaaf zijn als je in zo'n boekje staat....en hoe komen die mooie interieurs in zo'n boekje? 
Dat was ik me altijd af aan het vragen. En nu sta ik er zelf in!
Mijn droom is uitgekomen... hihihi









Ook nog heel erg bedankt voor jullie reactie op mijn vorige post! Zo jammer dat ik niet gelijk kan reageren op jullie reactie. Dat is dan zo fijn aan fb en ig.

Anita

35 opmerkingen:

  1. Super!!! Gefeliciteeerd hoor, weet zelf hoe trots je je dan voelt :-)
    Geniet ervan !

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een apart gevoel idd om na 12 jaar lid te zijn, nu zelf in het blad te staan! Mag je super-trots op zijn. Geniet ervan!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na mijn werk ga ik morgen meteen naar de boekhandel hoor...ik ben heel benieuwd! Ik weet zeker dat ik het prachtig vind en dat je met recht trots mag zijn op jullie huis en de reportage!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De reportage ziet er zo al prachtig uit..Zodra hij hier in de winkel ligt haal ik hem meteen ;)..

    Lieve groetjes Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De foto's van de wls zien er in ieder geval al prachtig uit leuk. Hier is hij nog steeds niet in de bus gevallen, dat is flink balen. Misschien morgen, dan ga ik gauw kijken naar jouw huis.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga hem vrijdag in de winkel halen..Wat het super voor je om in zo'n gaaf blad te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anita ik heb er maar 1woord voor. WAUW. Wat een geweldige reportage. Ik heb ervan genoten.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grrr, vandaag weer niet gekregen!!
    Maar zo te zien is het super mooi. En ja, hoe komen die dames allemaal in de WLS.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk en iets waar je trots op mag zijn!
    Ik heb het nog niet in het echt gezien....morgen misschien.

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie reportage van je huis, het is dan ook echt een plaatje!
    Mag je met recht trots op zijn!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morgen ga ik hem gelijk halen...ben zo benieuwd naar het verhaal erbij.
    Je mag trots zijn hoor Anita...wat ik nu al gezien heb...is super.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mag oprecht trots zijn , je hebt een prachtig huis. Vond deze reportage samen met die van diane erg mooi, rest van het blad vond ik echt tegenvallen!!

    Fijne avond
    Liefs
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal je trots zijn en dat mag ook! Je huis komt prachtig tot zijn recht in het blad! Leuk he al die pagina's telkens weer opnieuw doorbladeren? Je hebt een prachtige sfeer die mooi tot zijn recht komt op de foto's.

    Liefs Dinka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat extra speciaal als je al zolang abonee bent en er dan zelf instaat,kan me voor stellen dat een droom dan ook is uitgekomen.

    Groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vroeg of laat moest je er ooit in staan , jouw huis is prachtig .
    Dik verdiend dus !!
    Fijne avond
    Christel , Garcya's place

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk leuk leuk.....gefeliciteerd !!!!..Liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk, zeker een compliment in dat mooie blad te staan!
    Helaas ga ik het niet zien, want ik heb mezelf een tijdschrift-koop-verbod opgelegd..hihi
    Maar ik geniet van je mooie foto's op je blog❤

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, zeker een compliment in dat mooie blad te staan!
    Helaas ga ik het niet zien, want ik heb mezelf een tijdschrift-koop-verbod opgelegd..hihi
    Maar ik geniet van je mooie foto's op je blog❤

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga morgen het blad kopen, maar heb nu alvast een voorproef op je blog, ziet er prachtig uit, geniet ervan!

    Liefs Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tussen alle zorgen thuis door, hebnik toch wel snel gekeken en genieten hoor!!!
    Wat mooi en wat heb je jullie huis met liefde en passie ingericht!
    Je mag trots zijn!!!
    Leuk dat ik op Instagram met je mee mag genieten!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Was gewoon een kwestie van tijd dat je er in moest komen....;)
    VAn harte! Prachtig en met recht trots......
    Ga hem zeker kopen hoor......

    Geniet maar even heerlijk van je roem

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo gaaf dit, Anita! Heel bijzonder ja om je interieur in de WLS terug te zien. Je mag er absoluut trots op zijn! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo anders is het om je interieur in een blad te zien staan.
    Maar je mag er trots op zijn hoor. Zo'n mooi huis heb je.
    Geniet lekker!!!

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk, ik ga hem vanmiddag halen en ben benieuwd. Wij hebben ook al een keer een reportage gehad in WLS, met onze bed en breakfast. Geweldig leuk en spannend om je huis door de ogen van een andere fotograaf te zien.
    Top hoor,

    groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat je met je interieur in zo'n prachtig blad mag staan. Ik ga hem dit weekend ook halen, ben benieuwd! Als ik zo jouw foto's bekijk, ziet het er in ieder geval top uit!
    Geniet er nog maar lekker van.

    Lieve groet, Hilgonda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,

    Gaaf zeg dat je droom nu eindelijk is uitgekomen! En terecht, je hebt een prachtig interieur!
    Ik heb even snel langs de foto's gescrollt, want ik ga de WLS morgen kopen en dan heerlijk genieten van de echte grote foto's!

    Fijn weekend!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het lijkt zo onwerkelijk hè, je eigen huis tussen de reportages van onbekenden.. Toch vind ik het als lezer juist leuk te weten dat het niet allemaal welgestelden zijn die hun villas laten inrichten door een prof. Juist de huizen van 'gewone' creatieve mensen vind ik zo inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Liefde Anita , feliciteren van het hart naar de release!
    Alles wat je van je wensen Grażyna

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt een prachtig huis! Een kroon op je werk wat je allemaal hebt verricht!
    Hele mooie reportage, ik heb ervan genoten :)
    Leuk om samen met jou in de WLS te staan.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb genoten van de reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw! Wat een eer om daarin te mogen staan. Genieten.
    Fijne dag.

    Lieve groet,
    Mirjam
    ByMir (voorheen MaDeLiefste)
    bymirforyou.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Echt een supermooie reportage geworden, ik heb em nu al een paar keer bewonderd, zie steeds weer nieuwe details, echt prachtig, daar mag je heel trots op zijn!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen