vrijdag 3 juni 2016

Time flies

Oei oei, nou moet ik mij toch schamen... In februari heb ik mijn laatste post geplaatst. Time flies, en eerlijk gezegd had ik geen zin om een post te plaatsen omdat het gewoonweg te veel tijd kost. Daarom heb ik ook een Instagram button op mijn site geplaatst (rechts in het midden) zodat jullie toch mijn foto's kunnen bekijken met een beknopte (heeeel beknopte.... hihihi) tekst.
Ik laat jullie even zien welke metamorfoses ik heb gemaakt in de afgelopen maanden. 




Allereerst dit ornament/wandpaneel van blik/koper. Weet eigenlijk niet goed van welk materiaal het is, maar dat doet er voor mij helemaal niet toe. Heb hem dus van de kringloop en zag hem daar hangen, dat lelijk ding! Maar wist natuurlijk meteen wat ik er mee ging doen. Ik heb hem bewerkt met een dun laagje muurvuller en daarna geverfd met de Action verf en Paste Wax van PTP. Nu hangt onze vriend in het hoekje van de tuinkamer. 






Van een oude kelim (kringl... hihi) een stoer kussen gemaakt.

De kelim had de perfecte afmeting om er een kussen van te maken. De achterkant is van jute.  




Zo mooi die sleetse kleuren......

Heb ook altijd een zwak voor houten potjes met dekseltje. Deze geef ik dan altijd een chloorbadje en bewerk ze meestal met de loogbeits van Esatto 'verbrande eik'.






 Ik heb hier een groepje gemaakt op de vensterbank. Heb ze op een oud houten vensterbankkrukje (kringloop) gezet. 



Het bolle aardewerk potje heb ik laatst bij Hoeve Hofackers meegenomen en zo met de kringloop spulletjes is het een mooi groepje. 
Ook heb ik bij Wilianne van Landelijk at Home een leuke chippy doek gekocht. Je kunt hier zó leuk mee decoreren. 

Ik hoop dat ik niet meer zo lang wacht met posten, maar wil je ondertussen toch graag wat foto's van mij zien ....kijk dan even op instagram. Deze foto's worden alleen bij mij thuis genomen.
Ook zet ik het reageren even uit, ik vind het niet gepast dat ik reactie's van jullie ontvang. Want de laatste tijd reageer ik ook niet veel op andere posten. Ik lees ze meestal wel hoor maar tijd....tijd.....tijd.


Anita 

Geen opmerkingen: